FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog heel wat laps te gaan, maar dit is wel waar Norris goed in is. Gwn vlammen.

Edit: amai, zeer jammer voor Leclerc

Geen slimme actie van Piastri. Iets meer geduld had em een betere kans gegeven in de laatste ronde.

Goeie opsteker voor Norris wel zo net voor de zomerbreak

Misschien ook wel circuit specifiek...
Piastri had beter nog een ronde gewacht inderdaad, maar hij heeft het tenminste geprobeerd. Ik denk dat McLaren heel graag Norris de titel zou zien winnen. (vooral Brown). Maar kan me vergissen. Alleszins puike race van beide heren weer. Ze blijven op een zakdoek van elkaar hangen.

Makkelijk om achteraf te zeggen, maar het was me 10 ronden voor het einde al duidelijk dat als Norris geen fout zou maken, Piastri er niet meer ging voorbij geraken. Z'n foutje heeft niet geholpen, maar hij zat nooit echt dicht genoeg.

Hungaroring is een zeer a-typisch circuit. Ik denk dat ze bij Red Bull niet echt wakker liggen van dit circuit. Even incasseren dit stop&go mickey mouse trackske :p

Leclerc leek me wel problemen te hebben met de wagen aan de hand van zijn boardradio’s. Benieuwd wat de uitleg is.

Inderdaad benieuwd naar de uitleg van Ferrari. Twee stints vlot in the lead en dan helemaal niets meer voorstellen bij de derde. Iets van front wing afstelling? Afgaand op die radio messages van Leclerc ook.

Iets met chassis blijkbaar. Mogelijks iets gebroken/afgebroken, zal wel een nieuw chassis worden voor de volgende GP

Hoe irritant was Russell ook weer met zijn gemekker? Oké het verdedigen van Leclerc was misschien over het randje, maar om dan meteen zo “Meester, meester, dat moet een penalty zijn!” te klagen, belachelijk.

Thierry Boutsen zei het zelf op Tipik, minder zagen, meer rijden.

Dat vind ik wel leuk aan Tipik/Gaetan. Die heeft echt wel veel connecties, in Spa zat Jacky Ickx mee in de cabine, nu Thierry Boutsen.

Is toch bij ze allemaal zo?
Ik denk dat toch heel dikwijls, bij toch wel heel veel piloten. Max, Lewis, Leclerc, Gasly, Albon, Stroll om er een paar te noemen...

Overigens akkoord dat dit irritant is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan