Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Max verliest in die race sowieso een pak punten door die harde band bij de SC. Die red mist die daar het gevolg van was, kost hem gewoon een paar extra punten.Ik denk dat zijn red mist momentje eerder dit seizoen nu toch serieus in zijn achterhoofd moet zitten. Hoeveel punten heeft hij daar toen verloren? Ik weet het niet meer. In ieder geval is het serieus game on stilaan. Nog 6 races te gaan en 1 sprintrace dacht ik. Het is echter onrealistisch om 55 punten in te lopen, Piastri en Norris gaan niet beide elke race achter Verstappen finishen, en dan nog. Maar dat Verstappen bloed heeft geroken is duidelijk!
Piastri is sinds de zomerstop toch al door het ijs aan het zakken? Vorig seizoen deed die dat trouwens ook.Piastri aant chokenZit er ook gewoon al heel het weekend niet bij
Ik denk vooral dat bij piastri in het achterhoofd zit dat hij nutteloos een paar punten heeft weggesmeten door zijn teammaat plezier te moeten doen ( ook al toont die vandaag veel meer als hem) tel de punten van die swaps erbij en Max had geen enkele kans meerIk denk dat zijn red mist momentje eerder dit seizoen nu toch serieus in zijn achterhoofd moet zitten. Hoeveel punten heeft hij daar toen verloren? Ik weet het niet meer. In ieder geval is het serieus game on stilaan. Nog 6 races te gaan en 1 sprintrace dacht ik. Het is echter onrealistisch om 55 punten in te lopen, Piastri en Norris gaan niet beide elke race achter Verstappen finishen, en dan nog. Maar dat Verstappen bloed heeft geroken is duidelijk!

Piastri is al altijd slecht geweest in de laatste races van het seizoen.Leek er toch op dat Norris een betere race pace had dan Verstappen. Alleen Leclerc was een goeie wingman voor Max
Volgend weekend Mexico en Piastri heeft daar blijkbaar ook nog nooit goed voor de dag gekomen. aiaiaiai
![]()
2024 Mexico City Grand Prix - Wikipedia
en.wikipedia.org

Dit.Piastri is al altijd slecht geweest in de laatste races van het seizoen.
Zou de FIA niks verboden hebben op die wagen? Het verschil is wel heel groot met de races voor de zomerstop
als ik "altijd" lees, lijkt dat altijd of die al 10 seizoenen mee draait. maar het is nog maar zijn 3de seizoen he. dus die heeft nog maar 2x "de laatste races van het seizoen" gedaan.Piastri is al altijd slecht geweest in de laatste races van het seizoen.