FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
nochtans, Singapore en Austin waren beide ook hoge temperaturen, en een straten-circuit als Singapore biedt ook weinig grip

Hier zitten we ook op het hoogste circuit he. high downforce met enorme koeling (meer drag) dus gaat hem vooral over de motor lijkt mij.

Dit moet zowat de meest irritante VSC ooit geweest zijn. Er is geen beeld geweest van Sainz, maar volgens de commentaar stond die totaal niet op een gevaarlijke plek... Wat een anticlimax.

Maar mooi van Norris. Zich herpakt vandaag. Piastri heeft de schade nog wat geminimaliseerd. Prachtig van Verstappen alweer. P2 was sowieso van hem geweest.

Knappe race van Norris, bizar hoe het verschil met Piastri zo groot is geworden sinds de zomerstop. Hopelijk verlopen de dingen eerlijk bij McLaren.

Spannende race! Jammer van de VSC op het einde.
En als dat incident er met Hamilton niet was, waardoor Bearman er tussen kon kruipen, was Max sowieso P2 denk ik.

Ook weer typisch dat van alle incidenten met Verstappen alleen Hamilton een penalty krijgt.
Ze moeten de titelrace spannend houden zeker.

Ook weer typisch dat van alle incidenten met Verstappen alleen Hamilton een penalty krijgt.
Ze moeten de titelrace spannend houden zeker.

Leclerc zou er inderdaad ook één gehad mogen hebben :p. Die ging gewoon in mijn insziens heel bewust van het circuit af terwijl hij zeker nog de ruimte had on track en garandeerde hierdoor zijn tweede plek.

Ik vind wel grappig dat Hamilton zonder hem letterlijk te noemen via de radio of hij geen penalty hoorde te krijgen :p.

mogelijk was de beslissing voor de VSC beinvloed door het incident met Lawson, maar er was blijkbaar ook een brandje op de wagen van Sainz, die niet helemaal achter de barriere stond. daardoor moesten de marshalls langer op de runoff staan

Ik blijf het toch een overdreven straf vinden.

"However, by leaving the track and cutting the corner, the driver gained a lasting advantage, overtaking Car 1 (VER) and failing to give the back position thereafter.

Ja hij haalt Verstappen in en had 2s moeten inhouden om een straf te vermijden maar Verstappen had zijn positie eigenlijk ook al moeten teruggeven na wat er de bocht daarvoor gebeurde.

Ik blijf het toch een overdreven straf vinden.

Ale in een sport waar alles draait om duizendste, honderdste en tiendes vind je het normaal dat Hamilton hier 2sec pikt oO

Eigenlijk is het de fout van Ferrari, zij moeten dat communiceren met hun rijder. Nuja communicatie en Ferrari -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan