The Magical Taz
Well-known member
McLaren heeft het tactisch weer verprutst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net goed toch.Ppffff Kimi....
Anders moest Norris P2 halen als Max volgende week zou winnen..
Efkes gecorrigeerdmaar ja. "Destrategist bij MclarenMol" van Red Bull zit zo te zien bij Mclaren dit seizoen...

Mezelf ook ff gecorrigeerd, heb blijkbaar iets helemaal fout getyptEfkes gecorrigeerd![]()

Mercedes motoren héBah Antonelli, maakt dieje nu een foutje?
McLaren verdiend het voor mij gewoon niet. Met zo een dominante auto telkens de plank (woordgrapje) mis slaan.Net goed toch.
Verstappen heeft al genoeg gewonnen. Doe mij maar Norris. Volgende week gewoon P3 en het is binnen, maar ja. De strategist van Ferrari zit zo te zien bij Mclaren dit seizoen...
Maar Norris verdient het individueel wel. Zonder die miskleuns de laatste 2 grote prijzen was hij nu al WK geweest. Maar goed: Mij is het éénder. May the best man win.McLaren verdiend het voor mij gewoon niet. Met zo een dominante auto telkens de plank (woordgrapje) mis slaan.
Triest team gewoon…
Toch een foutje blijkbaar. Beetje overstuur en van de baanMercedes motoren hé
Die rijdt een goed seizoen maar daar blijft het ook bij. Hij rijdt een pak volwassener dan vorig jaar maar ik heb geen enkele race gezien waar ik achterover geblazen ben door zijn rijkunsten.Maar Norris verdient het individueel wel. Zonder die miskleuns de laatste 2 grote prijzen was hij nu al WK geweest. Maar goed: Mij is het éénder. May the best man win.
Hij gaat het toch dit jaar moeten doen want Verstappen is volgend jaar weer de grote favoriet hé.Die rijdt een goed seizoen maar daar blijft het ook bij. Hij rijdt een pak volwassener dan vorig jaar maar ik heb geen enkele race gezien waar ik achterover geblazen ben door zijn rijkunsten.
Het feit dat Max volgende week nog kan winnen zegt imo genoeg.
Ik mag alleszins hopen dat er zondag geen teamorders komen zodat Norris voor Piastri eindigt en daardoor de titel pakt. Dat zou echt wel een smet op de titel zijn.
Voor hetzelfde geld rijdt Verstappen volgend jaar gewoon in de middenmoot met de nieuwe wagen en motor. Het zou me oprecht verbazen moest die meestrijden voor de titel in 2026.Hij gaat het toch dit jaar moeten doen want Verstappen is volgend jaar weer de grote favoriet hé.
95% kans dat Norris WK wordt maar stel dat hij in Abu Dhabi ne klapband krijgt. Of plots staat hij aan de kant met een rokende motor.Norris wordt zonder twijfel WDC, Max moet winnen en Norris P4, dat gaat niet gebeuren in Abu Dhabi.
Maar een titel met glans is het niet echt.
Max zal zijn grote Barcelona fout ook wel indachtig zijn.
Jij hebt het door95% kans dat Norris WK wordt maar stel dat hij in Abu Dhabi ne klapband krijgt. Of plots staat hij aan de kant met een rokende motor.
Dan moeten ze bij McLaren niet beginnen bleiten dat het 'zuiver' aan 'pech' ligt ..
Het had nooit zover mogen komen. Amen.