Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Imo haalt Norris in buiten de baan omdat Tsunoda hem naar daar duwt, penalty voor Norris zou overdreven zijn. Maar FIA kennende zullen ze dat wel geven om het spannender te maken.
Mogelijks correct? Als Tsunoda hem van de baan reed en men het bestudeerd heeft op video en ze gezien hebben dat Norris geen andere optie had ??
Ik wil de beelden nog eens goed zien ..
En wat Marcel zegt, zelfs met 5 sec tijdstraf was Norris (waarschijnlijk zoals de kaarten er nu voor liggen) WK. Zelfs voor superman Verstappen was het net allemaal iets te veel van het goeie.
Ik wil de beelden nog eens zien maar dacht dat Norris praktisch naast tsunoda zijn achterwiel zat en tsunoda nog een beweging naar links maakte. Leek mij meer ernaast te gaan in reactie op de beweging van Tsunoda.
Mogelijks correct? Als Tsunoda hem van de baan reed en men het bestudeerd heeft op video en ze gezien hebben dat Norris geen andere optie had ??
Ik wil de beelden nog eens goed zien ..