nokeyboard
Well-known member
Effectief hetzelfde probleem als vorige week. Blijkbaar zou Max tijdens de race al een paar momenten gehad hebben die hij wel heeft kunnen corrigeren.
RIP macarena wing
RIP macarena wing
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar geven ze nooit een zwarte vlag voor.Antonelli had de zwarte vlag moeten krijgen, een wagen met duidelijk problemen die de veiligheid in gevaar brengt hoort niet op een circuit.
F1 maakt in Silverstone over de ganse lijn weer een zeer povere beurt.
Hij heeft gewoon een reprimand gekregenMogelijk zou Ham nog een straf krijgen, iets met de sc.
Maar veel info is er niet naar buiten gekomen.
Wat een sh***show!!!!
Hij klonk niet echt happy op die laatste radio boodschap.Jos en Vermeulen in gesprek met Mekies en Max die blijkbaar woest de camper inging.
T zal niet meer lang duren voor we iets horen over zijn toekomst?
De auto van Max lijkt me veel gevaarlijker te zijn dan het probleem wat Antonelli had.Je hebt gelijk, het moet een zwarte vlag zijn met oranje bol die het team verplicht de wagen te pitten om het probleem op te lossen.
Ik denk eigenlijk dat Mercedes er weinig baat bij heeft om Verstappen te gaan halen als je een Antonelli in je team hebt.Voor Russell is het wel echt van moeten trouwens. Geen WK worden is wellicht geen Mercedes zitje meer en Max gaan halen (als die laatste nog door wilt met F1).
Een ander team heeft hem dan niet, dat is het voornaamste voordeel.Ik denk eigenlijk dat Mercedes er weinig baat bij heeft om Verstappen te gaan halen als je een Antonelli in je team hebt.

Ik denk dat Piastri het daar wel heeft gezien eigenlijk. Al zegt hij van niet.Zou toch wel straf en hard zijn, met Norris vorig jaar WK gereden en met Piastri iemand met het potentieel in huis. Tenzij een van hen zelf ook richting exit wil.