Fietsen met de buurvrouw

Proto

Well-known member
Mijn buurvrouw heeft onlangs eens gevraagd of ik eens nekeer mee wou gaan fietsen. Maar ik snap niet goed hoe ze daar bij komt. Ik heb niet eens een fiets. Ik kijk wel af en toe naar de koers, misschien is ze nekeer voorbij het raam gefietst en zag ze dat ik de koers had op staan ofzo.

Geen idee wat ik nu moet doen. Gaan jullie soms nekeer fietsen met jullie buurvrouwen? Koop ik best een fiets? Welk merk dan om niet belachelijk over te komen? En welke fietskleren moet ik dan juist voorzien? Gewoon met een jeansbroek is ook geen zicht waarschijnlijk.

Bedankt om jullie ervaringen te delen!

chatgpt incoming

1"Ze zei dat haar zadel niet goed zat — hij heeft het dan maar met de hand bijgesteld."

2. "Hij ging ‘banden oppompen’, maar blies vooral stoom af tussen haar ventieltjes."

3. "Zijn derailleur kraakte zogezegd, maar het was haar frame dat het zwaar te verduren kreeg."

4. "Ze gingen samen aan hun Cadence werken, maar eindigden vooral in ritmische intervallen."

5. "Ze zei dat hij haar ketting moest smeren, maar hij zat al diep in haar bracket voor hij het wist."
"Ze gingen ‘gravel rijden’, maar hij eindigde in haar natte singletrack."

8. "Hij had zijn Lycra nog aan, maar de rits was al lang in vrije val."

9. "Ze spraken over carbon en gewicht, maar ze testte vooral hoe stevig zijn frame echt was."

10. "Ze trapten allebei stevig door, maar het was niet de ketting die kraakte…"

6. "Zijn stuurgedrag was ‘losjes’, maar zij zat muurvast op zijn stang."

Heeft die gene oude velo staan waarop ge kunt rijden? En als de rit meevalt kunt ge daarna nog investeren in goed gerief he.

Ik toonde het aan mijn vriendin want haar lesbische collega vroeg haar om eens te gaan fietsen met mij. Ze heeft er wss spijt van dat ze er reclame voor gemaakt heeft bij me.

Haar vorige fietsvriend stuurde ook plots rare foto’s waardoor ze er niet meer mee wil gaan fietsen. Dus voor de hete dekhengsten: mijn koersfietsen zijn altijd te koop voor de juiste prijs.

Terug
Bovenaan