FIFA 23

FIFA 23

Wat is jullie techniek voor vrije trappen? Als ie over het muurtje moet druk ik de rechter joystick naar beneden en hem gelijk letterlijk indrukken

Eenmaal de speler begint aan te zetten los ik en volg het traject dat de bal moet nemen... Dus ga ik met rechter joystick van beneden naar boven... Moet de bal een lichte krulling hebben volg ik zowat die baan mee (if that makes any sense)

Ik heb dus nog geen enkele tutorial gezien, is puur een aanpassing op hetgeen ik deed in fifa 22,want ik zag dat enkel joystick naar beneden duwen niet het gewenste effect had

Dit ben ik dus aan het combineren met het kruisje goed te zetten vooraleer ik start...

Is dit enigszins de juiste manier? Wat is jullie techniek? Verdere vrije trappen start ik van beneden naar boven, zonder uiteraard de joystick in te duwen dan, maar die lukken zelden

Heeft iemand een efficiënte tutorial ofzo, kan ik eens kijken wat ik nog kan verbeteren...?

2-8 momenteel, ik snap er niets meer van.
Als divisie 5 speler ben je toch matig en moet je toch wat vaker tegen even “goede” spelers uitkomen? Of werkt dit zo niet?
Als je er 5 na elkaar verliest dat de volgende tegenstander ook vaak verloren heeft?
Heel veel ploegen met Ronaldo en Haaland, en ik zit dan maar te prutsen met mijn goedkope spitsen.
Ben echt niet tevreden van mijn ploeg dit jaar.

2-8 momenteel, ik snap er niets meer van.
Als divisie 5 speler ben je toch matig en moet je toch wat vaker tegen even “goede” spelers uitkomen? Of werkt dit zo niet?
Als je er 5 na elkaar verliest dat de volgende tegenstander ook vaak verloren heeft?
Heel veel ploegen met Ronaldo en Haaland, en ik zit dan maar te prutsen met mijn goedkope spitsen.
Ben echt niet tevreden van mijn ploeg dit jaar.
ik heb een vermoeden dat er wat mis is met matchmaking, men eerste WL match was tege iemand da op 10-0 stond

Ronaldo is zo goed deze fifa ! hattrick met toch wel toffe goals

tegenstander was wel niet echt goed :unsure:

Laatst bewerkt:
2-12 in wl...niks lukt en alles zit tegen

zit hier gvd aan een elo van 0-10 en ik kom hier de ene zot na de andere tegen

Laatst bewerkt:
Wat is jullie techniek voor vrije trappen? Als ie over het muurtje moet druk ik de rechter joystick naar beneden en hem gelijk letterlijk indrukken

Eenmaal de speler begint aan te zetten los ik en volg het traject dat de bal moet nemen... Dus ga ik met rechter joystick van beneden naar boven... Moet de bal een lichte krulling hebben volg ik zowat die baan mee (if that makes any sense)

Ik heb dus nog geen enkele tutorial gezien, is puur een aanpassing op hetgeen ik deed in fifa 22,want ik zag dat enkel joystick naar beneden duwen niet het gewenste effect had

Dit ben ik dus aan het combineren met het kruisje goed te zetten vooraleer ik start...

Is dit enigszins de juiste manier? Wat is jullie techniek? Verdere vrije trappen start ik van beneden naar boven, zonder uiteraard de joystick in te duwen dan, maar die lukken zelden

Heeft iemand een efficiënte tutorial ofzo, kan ik eens kijken wat ik nog kan verbeteren...?
Alles wat je achteraf doet heeft 0,0 zin. Alleen het kruisje op de bal telt. Bezie het waar je als speler de bal wilt raken met je voet.

Wil je hem over het muurtje, raak je hem laag op de bal. Moet er effect bij dan raak je hem wat meer naar de zijkant.

Alles wat je achteraf doet heeft 0,0 zin. Alleen het kruisje op de bal telt. Bezie het waar je als speler de bal wilt raken met je voet.

Wil je hem over het muurtje, raak je hem laag op de bal. Moet er effect bij dan raak je hem wat meer naar de zijkant.
Dat denk ik persoonlijk niet, tenzij je het tegendeel kan aantonen...

Ik denk dat die R joystick naar beneden wel degelijk iets doet... Was vorige fifas zo, en heb het gevoel dat als ik scoor dat ik alle bewegingen juist doe en time, again ik kan ook verkeerd zijn hierin, maar dit is hoe ik het aanvoel

Dus eerst kruisje goed zetten, juist timen met de schietknop, en dan extra lift geven met R naar beneden, heb er zo toch al enkele kunnen scoren

Hier viel eerste keer WL goed mee. Slecht 2 keer echt weggespeeld. Gestopt na 36 punten te halen, rest weggegeven. Uit de packs o.a. 86 TOTW Sané, Laporte en Robertson. Toch een 100K coins waard.

De player picks waren gene vette, 84 Spaanse keeper en 82 Jonathan David.

kan het nog altijd niet verstaan dat ik maar 2 fucking wins heb

nog nooit zoveel bounches recht in de voeten van tegenstander gehad,echt een vies oneerlijk spel

Laatst bewerkt:
Dat denk ik persoonlijk niet, tenzij je het tegendeel kan aantonen...

Ik denk dat die R joystick naar beneden wel degelijk iets doet... Was vorige fifas zo, en heb het gevoel dat als ik scoor dat ik alle bewegingen juist doe en time, again ik kan ook verkeerd zijn hierin, maar dit is hoe ik het aanvoel

Dus eerst kruisje goed zetten, juist timen met de schietknop, en dan extra lift geven met R naar beneden, heb er zo toch al enkele kunnen scoren
Het systeem is dit jaar veranderd. Uw stick achteraf bewegen doet 100% zeker niets extra.ik heb er al veel gescoord. Plaatsing van kruisje en juiste kracht en richting geven. Meer moet er niets gebeuren.

kan het nog altijd niet verstaan dat ik maar 2 fucking wins heb

nog nooit zoveel bounches recht in de voeten van tegenstander gehad,echt een vies oneerlijk spel
In deze FIFA moet je de sprintknop echt uitzonderlijk gebruiken. Anders kaatst de bal idd vaak af. Probeer ook altijd weg te draaien van uw tegenstander en niet te rushen naar voor.

Ik speel enorm op balbezit, lijkt in deze FIFA wel belangrijk te zijn.

Ik geef mijn vrije trappen altijd kort maar ik denk dat ik de enige ben hier

Ik heb wel moeite om gevaar uit mijn corners te krijgen. Op youtube heb ik ergens gezien dat je ze moet geven met binnenkant voet effect en kruisje helemaal langs de zijkant. Af en toe kan ik wel eens koppen maar meestal is het zeldzaam.

Die settings zijn toch van den hond zen botten eh

Hoe moeilijk kan dat zijn als ge aanduidt dat ge 1 vs 1 wilt spelen, en TOCH komt ge uit tegen tryhard teams...

:lol:

Echt lachwekkend datte

zou dat lukken om af te spreken met iemand om die De Jong challenge te doen? Zou die graag hebben maar geen goesting om tegen onbekende te spelen, zou liever gewoon afspreken en objectieven asap af te werken :)

Die settings zijn toch van den hond zen botten eh

Hoe moeilijk kan dat zijn als ge aanduidt dat ge 1 vs 1 wilt spelen, en TOCH komt ge uit tegen tryhard teams...

:laugh:

Echt lachwekkend datte
Dit dus. 2/20 wedstrijden zijn ze daar met 2 terwijl het overduidelijk op 1 vs 1 staat.
Eindelijk eens 3 matchkes na elkaar gewonnen.
Volledig prem nu, met Nunez en Jesus.
Nu wel al 2 zeer lieve berichtjes gekregen ;)

Terug
Bovenaan