FIFA 23

FIFA 23

ik zal eens tonen wat abusen is ! abusen is als ge keislecht zijt in fifa en een broken game mechanic moet gebruiken om te winnen

( ik heb gewonnen fuck you bitch )
niks leuker dan winnen tegen die dutsen,kerel kon er niks van behalve die OP trivella

Een half arm en been kwijtgespeeld voor deze man, sebiet eens kijken hoe dit speelt

Screenshot_20221030-145025.png

Met nog de keeper van Juventus erbij, full chem :)

Laatst bewerkt:
En of dat vlotter speelt, 4 matchen gespeeld, 3 gewonnen, 2 markers opgeschoven en dus:
PXL_20221030_184046654.jpg

Szcesny (ik schrijf het wss niet correct) is zelf de betere keeper over de gea, das ook meegenomen...

En arnautovic, is wel echt goed, ik voel dat moest ik een iets betere speler zou zijn ik hier nog veel meer schade mee zou kunnen aanrichten...

Chiesa moet ik nog wat aan wennen, maar heeft al enkele goaltjes binnen op die paar matchen

De prem/serie A combo werkt alvast beter hier dan de prem/la liga

Als ge iets keer op keer doet noem ik dit abusen, stel dat ze niet anders doen dan vierkantje, dan zou ik dat square abusen noemen...

Precies alsof het geen officieel aanvaarde term is dat ik het niet mag gebruiken ofzo... :laugh: Het is duidelijk wat ik daarmee wil zeggen en daarmee basta, en neen, het is dus geen cheat code in game ofzo, maar een beetje veel te veel OP

En ik blijf deze uitdrukking mss gebruiken, maar jullie blijven hierover maar neuten ook. Zolang het een ding is zie ik niet waarom ik dit niet zou mogen doen...

En aldus, op naar de volgende keer dat ik weeral hetzelfde mag herhalen
Geen idee als dat op is..
Als ik op x druk (custom controls, de O is bij mij X in defence😂) dan lopen ze los door mijn verdediging.
Dus op voor de aanvallende ploeg..😅

Geen idee als dat op is..
Als ik op x druk (custom controls, de O is bij mij X in defence😂) dan lopen ze los door mijn verdediging.
Dus op voor de aanvallende ploeg..😅
Ieder zijn stijl is anders, mijne blijkbaar ideaal voor zo de bal af te pakken

En EA, fix that shit, das al bij meer dan de helft van de matchen dat dat zo start bij mij. Plezant zulle...
PXL_20221030_215212564.jpg

Terug
Bovenaan