FIFA 23

FIFA 23

sta 3-0 voor kerel is de grootste duts ooit

duwt op pauze en speelt plots alsof het een pro is..NERF HIGH PRESS !!! het maakt van de grootste duts een pro voor een tijdje,en door die 5 wissels kunnen die flikkers 90 min high pressen

als de tegenstanders high press aanzetten worden mijn spelers 50 rated bronze

Laatst bewerkt:
AL eens een 4222 geprobeerd?

Dit is mijn opstelling nu

Casemiro aanvallende impulsen. Rodri stay behind met agressieve onderschepping. Beiden dekking van het midden.

Beide spitsen zet ik centraal met get in behind.

Beide cams laat ik in de 16 komen bij een voorzet. Met deze opstelling heb ik telkens overwicht op het middenveld EN in de aanval altijd man genoeg om diep te sturen of de combinatie aan te gaan.

Dribbelen doe ik amper. Ik tik de bal rond zodat er openingen komen en dan ben ik vertrokken. Ik speel deze opstelling sinds een week en ben van divisie 5 naar 3 gegaan en momenteel 10-0 in WL. Op de pakweg 30 matchen deze week maar 2 verloren... Terwijl ik de week voordien alles bijna verloor.
Wil ik wel eens uittesten.

En wie zou ik in de spits zetten in game, of toch maar starten met andere opstelling en spelers?

Heb 40k op de bank staan ook

mijn nederig advies. geen qualifying spele op vrijdag, krijgde zotte try hards tege da hun WL al hebbe afgespeeld. Ik vind woensdag en donderdag de beste dagen.
Nu voor gameplay, ik speel op ps5 dus kan ni veel helpe sinds ps4 serieus anders speelt maar mss meer driven passes geven of naar ps5 kome want skillen daar is serieus generfed en van overal lobben zie ik ook nooit (onnozele l2+O shots derintege...)
En dan ook, doen wat tegestander tege u gebruikt en werkt...
Hoe kunt ge nu WL, die start op 19u, al uw matchen gespeeld al hebben? Snap ik dan niet al tegoei

sta 3-0 voor kerel is de grootste duts ooit

duwt op pauze en speelt plots alsof het een pro is..NERF HIGH PRESS !!! het maakt van de grootste duts een pro voor een tijdje,en door die 5 wissels kunnen die flikkers 90 min high pressen

als de tegenstanders high press aanzetten worden mijn spelers 50 rated bronze
Waar kunde zo high press tactics vinden?

Wil ik wel eens uittesten.

En wie zou ik in de spits zetten in game, of toch maar starten met andere opstelling en spelers?

Heb 40k op de bank staan ook
Arnautovic zou ik in de spits laten. Ik weet niet of je nog een 2e spits hebt?

Probeer eerst de 4222 in te vullen met spelers die je hebt. Dan kan je al eens zien of de opstelling u ligt. Nadien kan je nog kopen en verkopen.

AL eens een 4222 geprobeerd?

Dit is mijn opstelling nu

Casemiro aanvallende impulsen. Rodri stay behind met agressieve onderschepping. Beiden dekking van het midden.

Beide spitsen zet ik centraal met get in behind.

Beide cams laat ik in de 16 komen bij een voorzet. Met deze opstelling heb ik telkens overwicht op het middenveld EN in de aanval altijd man genoeg om diep te sturen of de combinatie aan te gaan.

Dribbelen doe ik amper. Ik tik de bal rond zodat er openingen komen en dan ben ik vertrokken. Ik speel deze opstelling sinds een week en ben van divisie 5 naar 3 gegaan en momenteel 10-0 in WL. Op de pakweg 30 matchen deze week maar 2 verloren... Terwijl ik de week voordien alles bijna verloor.
Kan je zeggen welke tactics voor het team je gebruikt? Depth, balanced enzo?

Screenshot_20221105-114806.png

Momenteel kom ik qua team uit op dit

Edit, en heel de verdediging standaard dan ?

En ook : zou ik die casemiro halen? (ipv Zakaria) Chem met een puntje omhoog, maar boet ik dan niet in op snelheid?

Laatst bewerkt:
Kan je zeggen welke tactics voor het team je gebruikt? Depth, balanced enzo?

Bekijk bijlage 14854
Momenteel kom ik qua team uit op dit

Edit, en heel de verdediging standaard dan ?

En ook : zou ik die casemiro halen? (ipv Zakaria) Chem met een puntje omhoog, maar boet ik dan niet in op snelheid?

Casemiro is lengthy dus die snelheid op de kaart zelf voel je niet. In game is hij veel sneller.

Zeker waard om eens te testen.

Die start om 9 uur s'ochtends he, pros rushen erdoor, keijge wsch ook wa ragequits
Ah ik dacht dat dat sinds een tijdje verlaat was naar 19u, net omwille van rewards ofzo, als ik het mij nog goed herinner, (dat ze dan nog rewards konden hebben van de lopende promo)

Is dus niet meer zo dan, ok dan moet ik de vrijdag vermijden

verlede jaar was het idd efkes om 19 uur tijdens tots. Voor mij qualifying best op woensdag/donderdag. En dan WL zelf vrijdag vanaf 15 uur en zondag. Zaterdag is bij mij de zwaarste dag. full sweatfest

ja elke fucking kerel in wl gebruikte het tegen mij

kzal fifa niet lang meer spelen want dit is nu keihard wat iedereen doet en is niet leuk
Is dat met D pad naar beneden en dan links of rechts, ik weet niet vanbuiten, of is dat tactics van het team?

En dat kan je toch niet lang volhouden, of wel?

das in custom tactics

ge kunt dat langer volhouden nu door 5 wissels waardoor ze dat abusen
En dat bedoel ik dus dat deze fifas tegenwoordig zuigen, allemaal van die trucskes om toch maar tegenstander den duvel aan te doen...

Tijd voor een frisse wind lijkt me, ok dat ge goed zijt,dat kan ik accepteren, maar bv. die lobs heeft niks meer met skill te zien, is gewoon baarke vullen zoveel strength, kruislings aanvatten en op rondje of whatever en ge zet spelers met skill zoals Ronaldinho te kakken met een wereldgoal zoals hij er in t echt nog geen zou maken

Ik zeg maar iets, ik weet niet hoe je die moet doen, maar is allesbehalve fair EN realistisch

Terug
Bovenaan