FIFA 23

FIFA 23

Ja, is echt niet kunnen dat ge moet passen in een voetbalspel ipv te pacen en 10000 dribbels doet in de 16 voor ge kunt scoren...

Voor zover ik mij herinner was het ook gij (en in mindere mate killerke) die constant aan't klagen was op fifa 22... En om nu te doen dat de 22 stukken beter is :wtf:.

De 23 speelt eindelijk zoals een fifa zou moeten spelen: afwisselen tussen passes, sprintje trekken, doorsteekballekes,... Maw rustig opbouwen en dan scoren.
En zonder dribbelen...

Drop mic*

Screenshot_20221123-211415.png

Dit heerschap, serie A,

W of L?

Ik ga zien want is echt een cam, hoogstens een CM, maar dus niks defensiefs

Dan zit ik met paqueta, chiesa en deze op cam position, ik kan ni kiezen, of mss chiesa laten invallen?

Ik speel met deze ploeg (in game)
Screenshot_20221123-211929.png

4222

Bekijk bijlage 15411

Dit heerschap, serie A,

W of L?

Ik ga zien want is echt een cam, hoogstens een CM, maar dus niks defensiefs
Ik speel regelmatig coöp met een maat die de gewone Nakata Hero heeft en wij zijn daar enorm tevreden van. Is inderdaad wel enkel een aanvallende speler, hoogstens een CM.

Voor uw ploeg ook het proberen waard, de World Cup kaart van Lukaku. Niet te duur en héél goed.

Ik speel regelmatig coöp met een maat die de gewone Nakata Hero heeft en wij zijn daar enorm tevreden van. Is inderdaad wel enkel een aanvallende speler, hoogstens een CM.

Voor uw ploeg ook het proberen waard, de World Cup kaart van Lukaku. Niet te duur en héél goed.
Ja maar 110ish k heb ik niet, hoogstens 25k

Is die world cup hero SBC eigenlijk de moeite? Die kan ik volledig doen met untradeables die ik heb zitten, maar afgaand op wat ik overal lees komt er dit weekend voor black friday waarschijnlijk ook een berg content voor SBC's?

Veel meerwaarde is het 9/10 niet omdat het resultaat willekeurig is. Ikzelf doe die enkel omdat ik graag speel met icons en heroes van vroeger, uit nostalgie.

Die saudi's in swaps zijn echt kak, wat een afschuwelijke spelers zijn dat :unsure:
8 verloren en 2 gewonnen atm, gaat wel efkens duren :p precies ook veel volk die die world cup hero heeft gedaan, kom er toch merkelijk meer tegen.

Edit, gelukt, 18 tokens nu :) tgaat redelijk ok om ze te farmen iig

Laatst bewerkt:
Is die world cup hero SBC eigenlijk de moeite? Die kan ik volledig doen met untradeables die ik heb zitten, maar afgaand op wat ik overal lees komt er dit weekend voor black friday waarschijnlijk ook een berg content voor SBC's?
Prijs technisch is het zeker de moeite waard. Afhankelijk hoeveel coins je hebt en wie je packed natuurlijk.

En als je bereid bent om je team aan te passen om die speler te gebruiken.

Ik doe hem niet, omdat ik WC Hero Keane en Hero Abedi Pelé heb. En ik voor de tokens voor Vieira ga gaan. En geen zin heb op mijn team aan te passen. Ook vanuit gaande dat je toch niet de goede WC Heroes ga packen die je echt zou willen.

Er komt nog zoveel meer. Maar ik post hier geen leaks.

Ik ben vooral benieuwd naar de prijs van die Messi, ge goude Messi kost al niets meer.. en deze is normaal minder qua stats enz.
Als deze Messi zijn workrates goed zijn, gaat die kaart echt goed zijn, hopelijk ook een positie mogelijkheid voor cf of cam.

Doet me wat terugdenken aan die flashback Neymar van 2j geleden?

Prijs technisch is het zeker de moeite waard. Afhankelijk hoeveel coins je hebt en wie je packed natuurlijk.

En als je bereid bent om je team aan te passen om die speler te gebruiken.

Ik doe hem niet, omdat ik WC Hero Keane en Hero Abedi Pelé heb. En ik voor de tokens voor Vieira ga gaan. En geen zin heb op mijn team aan te passen. Ook vanuit gaande dat je toch niet de goede WC Heroes ga packen die je echt zou willen.

Mooie pulls, ik had Al Jaber haha, maak hem vanavond gewoon opnieuw.

Hoe zit het met chem voor icons tegenwoordig trouwens? Passen die nog altijd gewoon altijd in u team met automatisch full chem of is dat veranderd?

Terug
Bovenaan