FIFA 23

FIFA 23

Alles tradeable verkoop ik, met untradables sbc's invullen en hopen op iets degelijks.

Heb ondertussen al Seedorf, Petit, Rush, Al Jaber, Brolin, Marquez, Papin gekregen.

Enkel Seedorf, Petit en Brolin ( world cup versie) zijn bruikbaar jammer genoeg.
Gohja met dubbels van 79-82 kan je toch ook niet echt sbc's vullen?
Meestal ook maar 1,2 of 3 dubbels bij een pack waardoor je die moet wegwerken vooraleer nieuwe packs te kunnen openen...
Of doe ik iets verkeerd?

ik speel maar 3 division games per week :unsure: anders inderdaad niet haalbaar (voor mij). Maar ik vind squad battles niet zo erg gelukkig, is voor de ideale game mode om wat te spelen als de dochter naast me ligt doordat ik kan pauzeren voor een flesje of als ze huilerig is ofzo :p

Een vraag over die Vieira kaart trouwens, is die enkel CM of kan die ook naar CDM switchen met position modifier? @Kamperske ?
Alleen CM volgens futbin

Gohja met dubbels van 79-82 kan je toch ook niet echt sbc's vullen?
Meestal ook maar 1,2 of 3 dubbels bij een pack waardoor je die moet wegwerken vooraleer nieuwe packs te kunnen openen...
Of doe ik iets verkeerd?
Ik vul zelden SBC’s in met een speler die hoger is dan 81 🤔 of er moet een rating zijn die je moet halen.

Hebben jullie de tijd om de golden goal friendlies, de squad battles en de rivals te spelen in de week?
Pfff het is toch veel allemaal...
Ik heb daar ook geen tijd voor en speel ook graag andere games. Ik speel meestal rivals en kies een aantal leuke objectives uit voor spelers of goede packs. Zo kan je je speeltijd wel wat beperken en toch steeds een redelijke ploeg hebben.

Die Toko Ekambi is wel een leuke gratis supersub. Heeft de match al enkele keren doen kantelen voor mij.

Playoffs deze middag gedaan, 9/10 moest men WL ook zo zijn 😄. Die was weer 10/20 spijtig genoeg dit weekend. Net eens met de 4-1-2-1-2 gespeeld. Zeer kwetsbaar maar goede aanvallende inpulse met juiste instructies.
Welke formatie spelen jullie? Ik deze en 4-2-2-2 en 4-4-2 full defence. Full attack is 3-5-2.

Seg die friendlies voor waar je met 6 van die world cup spelers moet spelen. Is dat plots vananderd naar 10 matchen per dag..?
Want ik dacht dat ik daar vorige week eens aan gestart was en dat ik er toch 20 gespeeld had😅

Wel redelijk belachelijk. Niet echt iets waar ik naar uitkijk maar gewoon allemaal achtereen wil uitknallen. Elke dag die swaps doen zal snel tegensteken.

Terug
Bovenaan