FIFA 23

FIFA 23

Ghoja je moet gewoon met elk land eens scoren he, dan kan je snel een speler hebben, tenzij qatar😅
Die swap tokens zijn 6 overwinning met minstens 6 world cup spelers in je squad van het desbetreffende land.
1 keer scoren per land geeft je die spelers, dan mag je nog die friendlies gaan spelen. En ook nog eens 42 (?) squad battles van gegarandeerd 12 minuten per stuk. Wel efkens bezig dus :p

Die swap tokens zijn 6 overwinning met minstens 6 world cup spelers in je squad van het desbetreffende land.
1 keer scoren per land geeft je die spelers, dan mag je nog die friendlies gaan spelen. En ook nog eens 42 (?) squad battles van gegarandeerd 12 minuten per stuk. Wel efkens bezig dus :p
Ja da wel, kheb ni gezegd dat snel en makkelijk was he😂
Sommige squad battles zijn ook gwn ‘spelen’, zoals de argentijnse ofzo denk ik. Dus dan kunt ge ene match gewoon 8 keer opstarten en ‘helaas’ verliezen 😂

Ik was vergeten dat ik nog 2 swap tokens nodig had voor de 3x84. Vrij vlot gehaald, hoogste speler Ederson en 2 keer dezelfde walk-out in Perisic.
Met iets deftigs in packs had ik mss blijven spelen, maar nu stop ik officieel.
Succes aan degene die echt goed zijn en weinig last hebben van de zaken die niet kloppen en niet gepatched worden.

Ik was vergeten dat ik nog 2 swap tokens nodig had voor de 3x84. Vrij vlot gehaald, hoogste speler Ederson en 2 keer dezelfde walk-out in Perisic.
Met iets deftigs in packs had ik mss blijven spelen, maar nu stop ik officieel.
Succes aan degene die echt goed zijn en weinig last hebben van de zaken die niet kloppen en niet gepatched worden.
Gisteren zin in fifa, fut 22 geboot en leuke matchkes gehad (met dribbels), ik denk ook niet dat ik nog veel moeite ga steken in deze miskleun van een game, t wordt gewoon elk jaar erger en erger hunne hebzucht om meer packs te verkopen...

Spijtig, want ben wel in om een jaartje een dikke ploeg bijeen te spelen, en te upgraden, maar geen tering naar de nering meer aanwezig, dus nog meer inspanningen voor minder in return...

Voor mij is t ook zo goed als over ze...

En gameplay trekt op gene zak eerlijk gezegd

Ergens begrijp ik toch de comments niet. Je krijgt toch steeds de kans om dikke spelers sbc s te doen of goede fodder te krijgen via vele wegen. Veel mensen staren zich blind op de absolute topspelers maar je kan zelfs met pure gold carfs een echt goed team maken. Alsof iedereen de mega toppers heeft. Af en toe heeft iemand luck maar ik kan evengoed met een llorente, walker, mendy, rudiger spelen die prijs kwaliteti veel beter zijn dan sommige dure speciale kaarten.
Ik hoop ook bij elk packje op een jackpot maar als ik eens 1 keer op de 100 een basisspeler heb allemaal goed.

Gameplay spreek ik me niet over uit maar ook dat is iets waar je met tweaken opstellingen veel mee kunt bereiken. Het moet natuurlijk tof blijven, ik heb ook soms momenten dat ik mijn controller door de tv wil smijten maar een match erna ben ik dat vergeten. Er zijn WL waar ik ook maar 9 wins haal, kunst is de oorzaken te zoeken en volgende keer beter te doen.

Ergens begrijp ik toch de comments niet. Je krijgt toch steeds de kans om dikke spelers sbc s te doen of goede fodder te krijgen via vele wegen. Veel mensen staren zich blind op de absolute topspelers maar je kan zelfs met pure gold carfs een echt goed team maken. Alsof iedereen de mega toppers heeft. Af en toe heeft iemand luck maar ik kan evengoed met een llorente, walker, mendy, rudiger spelen die prijs kwaliteti veel beter zijn dan sommige dure speciale kaarten.
Ik hoop ook bij elk packje op een jackpot maar als ik eens 1 keer op de 100 een basisspeler heb allemaal goed.

Gameplay spreek ik me niet over uit maar ook dat is iets waar je met tweaken opstellingen veel mee kunt bereiken. Het moet natuurlijk tof blijven, ik heb ook soms momenten dat ik mijn controller door de tv wil smijten maar een match erna ben ik dat vergeten. Er zijn WL waar ik ook maar 9 wins haal, kunst is de oorzaken te zoeken en volgende keer beter te doen.
Kheb eigenlijk alles al gezegd in de comment hierboven ze, pack luck wordt trouwens elk jaar nog slechter, als ge spreekt over echt toppers, bijna end game spelers, die bv na tots nog in packs zitten, van zulke gaat ge er 1 max 2 van hebben via geluk, maar meestal zelf met grinden. Ik heb enkele jaren geleden die RM varane gepacked, die was echt endgame, voor de rest al 1000 pakskes opengedaan, meestal total sheit...

Soms eens ietske dat uwe inzet verdubbeld en dat zal het dan ver zijn... En hoe langer ge de game al speelt, hoe meer ze u dat pullen... Misschien zijn jullie nog niet zo lang bezig, maar ben al fut bezig van 15 of 16,weet het al nimeer tegoei. Tzijn gewoon afzetters, punt.

En tis ni dat ik geen geduld heb, want heb al genoeg ultimate team gespeeld denk ik dan, en ik verwacht ook niet 1 op 5 packs met super goeie spelers, daar gaat het niet om. Ge ligt zover achter op de skill curve van uw spelers tov die van de betalende fifa spelers dat het niet meer fun is. Zij moeten maar pakje opentrekken en, oh wauw een top speler erbij... Ik vind het ook ergens wel leuk, maar de grind wordt elke jaar steiler en steiler, als ge zoveel uren als ik in een game steekt verwacht ge toch een killer team, of niet dan ?

Enja een voetbal game zonder dribbelen is wel meteen alle fun wegnemen, ok het nerft ook de top tier spelers, maar kan me werkelijk geen ruk schelen deze passing simulator...

En last but not least, scripting voor de niet betalende spelers...

Drop mic*

Scripting geloof ik niet in. Dribbelen zou je net wel moeten kunnen in deze game, sommige dribbelen me tureluus. Ikzelf ben ook niet de skillman al lukt het beter dan voordien. Iets dat u inzet verdubbelt is wel zeer sterk uitgedrukt. 9/10 pakskes zijn verlies dat klopt maar sommige spelers maken dat toch dubbel en dik goed.
Alsof iedereen met Pele en Maradona speelt.

Ik vind dit team van mezelf competief genoeg. 2 sbc voor spelers en 2 picks bij, rest gewoon uit pakskes gekregen zene want heb enkel first owner spelers. Wat wil ne met pack luck? Ik denk dat dit gemiddeld is qua pack luck.
Start en bank ploeg

Ik kom genoeg in game bs tegen om wel in scripting te geloven... Denkt ge nu echt dat ze dat niet kunnen beïnvloeden, de manier waarop uw 11 spelers bewegen ten opzichte van de 11 van de tegenstander?? Ik noem dat naïef zijn, maar ja heb het al vaker gezegd, sommigen hier ondervinden er niks van, tegen anderen, zoals mezelf is het dagelijkse kost, en heb eigenlijk geen zin meer in deze discussie, ik denk persoonlijk dat ik dit in deze, en de threads van voorgaande jaren al genoeg heb toegelicht.

Sommige matchen idd ook het gevoel of ik twintig keer moet stampen en den andere 2 keer maja... Ik neem het erbij en vind het mss te normaal. Ieder zen mening uiteraard, voor mij is het niet echt een discussie.

Ik heb sinds een dag of 5 geleden beslist om geen enkele custom tactic meer in te stellen en enkel het balanced tabje (die dus standaard staat) te gebruiken.
Sindsdien 9 matchen op 10 gewonnen. Heb soms de indruk dat die custom tactics niet goed werken en de spelers niet doen wat er van hen gevraagd word :/

En heb het al eens gezegd: zowel deze fifa als vorige fifa was er hier maar 1 iemand bezig over hoe slecht het spel wel niet was, hoe vorige fifa beter was, hoe de huidige fifa kapot gepatched word, ... Terwijl de rest zich gewoon aanpast en toch een redelijk deftig team bij elkaar kon sprokkelen & zich amuseert met het spel...

Laatst bewerkt:
DbOElW2XUAEh7s8.jpg

Dus gij beweert nu dat ik de enige was die over scripting en al die toestanden kloeg??

Straf, ik nodig u uit om eens te grasduinen in die topics dan alvast...

En ik geef ruiterlijk toe dat ik daar herhaaldelijk over klaag, maar dit komt dus meestal omdat ik toch net dat tikkeltje meer als anderen scripting ervaar, bij jullie is het net alsof er nooit een vuiltje aan de lucht is. Maar ik zou wel abstractie willen maken tussen denken dat vorige edities beter waren (vaak dus) en wanneer het effectief zo is... Als gij u goed voelt met deze passing simulator, goed voor u.

Enjoy de game dan zou ik zeggen, maar ik speelde hoofdzakelijk rivals, en daarbij wat champs als ik de mogelijkheid had, en rivals tjah wat kan ik daarvan zeggen? Das ene scripting boel, is het niet de matchmaking, dan zijn het de controls die tegenwerken, spelers die rare dingen beginnen doen, noem maar op, om toch maar vast te blijven zitten in dezelfde div, 1 win ok, maar 2 achter elkaar, laat staan 3,ho maar

Ik zie dat het deelnemersveld jaar na jaar begint uit te dunnen, benieuwd hoe lang de casuals dit nog gaan pikken, my2cents

Ik kan mij enkel posts van u herinneren, zowel deze als vorige fifa. Er zullen er wel nog geklaagd hebben, maar niet zo consistent als u.

Ik speel ook hoofdzakelijk rivals. Ikzelf en de 5 andere mensen waarmee ik dagelijks fifa speel ervaren amper scripting in rivals en champs. Hier zie ik ook amper iemand van de andere mensen iets zeggen over scripting.

En waar zie jij het deelnemersveld uitdunnen? Mag je wel eens staven met een bron. En uzelf niet vergelijken met iedere casual aub, ik ben zelf ook een casual fifa speler.

Ik kan mij enkel posts van u herinneren, zowel deze als vorige fifa. Er zullen er wel nog geklaagd hebben, maar niet zo consistent als u.

Ik speel ook hoofdzakelijk rivals. Ikzelf en de 5 andere mensen waarmee ik dagelijks fifa speel ervaren amper scripting in rivals en champs. Hier zie ik ook amper iemand van de andere mensen iets zeggen over scripting.

En waar zie jij het deelnemersveld uitdunnen? Mag je wel eens staven met een bron. En uzelf niet vergelijken met iedere casual aub, ik ben zelf ook een casual fifa speler.
Das da gelle er gene last van hebt, ik geef u mijn visie van de feiten, en dat is ook een gevoel dat ik heb, niet gestaafd adhv een bron, maar hoor en zie het gewoon links en rechts dat de gameplay slecht is. Incl. scripting.

En voorlopig zijt ge effe van mij af, kunt ge onder 'echte spelers, die er wel degelijk wat van kunnen' converseren. Ik wou gewoon reageren op @Slayer_Kev666 zijn reactie, gelle maakt er een spel van, ikke ni, maar als ik mij al niet mag verdedigen of zaken verduidelijken stoort het mij helemaal niet effe verlof te nemen uit deze draad... En uzelf een casual speler noemen? Ik vermoed dat ge periodiek toch nekeer opstart, ofni? Ik heb het over mensen die hyped zijn bij release, en voor de rest van het jaar zelden, nekeer in het weekend of ene keer in de maand inloggen, die bedoel ik dus casual. Ik heb maar één blik op uw ploeg nodig om te zien of ge wel zo casual speler zijt... Ge zult beter spelen, dat geef ik toe, en dus minder matchen nodig hebben voor t zelfde resultaat, tuurlijk dat ge alles dan luchtiger opneemt...

Enja ik ben dan ook een zaag, dus good riddance!

Screenshot-2022-12-18-17-46-08-58-90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg

Hier, laat uzelf gaan. Ik speel min 8 wedstrijden per week, geen champs want heb ik geen tijd voor. Is dus +- 4u per week dat ik Fifa heb opstaan. En ik spendeer tussen de soep en de patatten eens een uurke op de app om te traden. Dus ja, ik speel het spel casual.

Terug
Bovenaan