FIFA 23

FIFA 23

Mijn startersteam, bijna alles untradable.

Fifa.jpg

Hier en daar wat toegevingen moeten doen op kwaliteit om andere spelers hun chem wat omhoog te krijgen. Bij elke advanced SBC die ik complete kan ik het team helemaal omgooien omdat ik iets leuks pack.

Vorig jaar geen fifa gespeeld en nu geen starter packs gekregen voor FUT? Wel het Nation starter pack waar ik Frankrijk koos en dan 1 pack met 1 gouden speler. Moeten we het daarmee doen tegenwoordig of mis ik ergens iets 😂...

Zit al weer met een viertal duplicate untradables van 84-86 en kan ze niet kwijt. Wil ze in deze fase ook niet quicksellen, maar de SBC's die er nu zijn, zijn te duur.

Valverde zal wel interessant zijn, maar dat gaat even duren voor ik die rond heb.

Zit al weer met een viertal duplicate untradables van 84-86 en kan ze niet kwijt. Wil ze in deze fase ook niet quicksellen, maar de SBC's die er nu zijn, zijn te duur.

Valverde zal wel interessant zijn, maar dat gaat even duren voor ik die rond heb.
ge weet dat ge op de webapp spelers kunt terughalen dat ge gequickselled hebt?

ge weet dat ge op de webapp spelers kunt terughalen dat ge gequickselled hebt?
Ja, maar zo hebt ge er maar 5 voor de eerste 30 dagen. Als ik er zo nu al 3-4 gebruik, gaat het rap op zijn.

Gewoon zeer jammer dat je nog steeds geen packs kan openen als er spelers op de unassigned lijst staan.

Pff voor gold 1 en elite 3 in de SB's geen rewards gekregen :-(
Of is dat pas op het einde van de comp?

Pff voor gold 1 en elite 3 in de SB's geen rewards gekregen :-(
Is dan ook nog niet gedaan

Is pas zondag de rewards rond 10u

En hoe hatelijk is die camera als ge een vrije trap vanuit de box tegen krijgt, ik zie mijne keeper ni eens in beeld, de middenstip is interessanter lijkt me :unsure:

Eerste walkout, Fabinho 87,dat duurde effe, ben bijna door alle advanced sbc's door, nog 2 onderdeeltjes

Kleine tip, die moeilijkste en ook duurste advanced sbc, (4de deel daarvan), ga voor de Spanjaarden en bespaar u de miserie om voor de Franse te gaan, die Alessandrini is bijna onmogelijk te snipen, ik heb er snachts in gelukt, maar anders bijna onmogelijk...

Na 2 seconden standaard sold out... Ge moogt nog zo vlug zijn

Laatst bewerkt:
Iemand ook problemen met de code van de pre-order? Code ingegeven maar krijg geen melding in FUT 23 dat er iets klaar staat…
Code opnieuw ingegeven en staat al gebruikt.

Iemand ook problemen met de code van de pre-order? Code ingegeven maar krijg geen melding in FUT 23 dat er iets klaar staat…
Code opnieuw ingegeven en staat al gebruikt.
Welke code?

Kloot het dat we vandaag ons ones to watch kaart krijgen?
Ik heb de Rashford sbc toch gedaan, duidekijk beter dan Haaland me dunkt.

ja maar als ge op u be account speelt gaat ge niks krijgen e,tenzij ge ne hollander zijt en het in de nl store hebt gekocht

Terug
Bovenaan