FIFA 23

FIFA 23

100k pack voor 3 wedstrijden te spelen, SB or rivals en scoren met een gekochte speler...

Easy peasy

Noemt warming up challenge ofzo

Nunez OTW hier bij preorder bonus...

Kan ik de gewone verkopen die ik tradable heb...

En eigenlijk ook een 50k pack zit er ook tussen

Alaba (50k) en brozovic, beiden 86 rated, niet slecht

Laatst bewerkt:
Ik lees hier, buiten de camera soms, weinig slecht over de gameplay. Ik vind zelf dat het echt ok is (ben nogal snel kritisch hierin), en hoop dat ze het niet te snel kapot zullen patchen

Combineren lukt wel redelijk, maar niet altijd. Dat powershot wordt door de pros nu wel al ge exploit, met een lateraal pasje voor doel, maar als het dat niet is, zal het wel iets anders zijn zeker?

team atm
Fd-C4s0XEAUMrOJ

Ik ben wel fan van het chem systeem. De opties zijn bijna eindeloos.
Wordt wel gevaarlijk als er deftige sbc players gaan uitkomen :)
Het had nog iets eenvoudiger gemogen. Heb nu een Serie A-Bundes hybride en het is toch echt lastig iedereen op full chem te krijgen.
Maar het is wel een vooruitgang in het algemeen.

Net geen 100 000 coins, moet nog 1 nations sbc doen (de duurste).
Tips zijn altijd welkom :)

Sterk team, Bellingham al gehad in beginteam en echt sterk. Ik ben al redelijk broke na alles sbc s gedaan te hebben en pack luck was nog niet te best maar bon al redelijk teampje. Heb italianen eruit ghaald en toch bundesliga en PL mix. Daar ga ik meer mee kunne' doen in nabije toekomst.

Ik heb heel veel leuke spelers gekregen, maar bijna allemaal onder en rond de 84. Leao, Antony, Fekir, Hazard, Kounde, Kessie, Pellegrini, Araujo, Immobile, Verrati, Ramos,... Allemaal uit die packs. Kan dus wel een leuk team maken, maar ook geen echte toppers en weinig voor dure SBCs. Had gehoopt binnenkort toch die Valverde te kunnen doen.

Ik kan hybride competities niet completen.
1 speler van Frankrijk, Brazilië, Argentinië is niet te koop op de transfermarkt…
Typisch EA wel.

Ik kan hybride competities niet completen.
1 speler van Frankrijk, Brazilië, Argentinië is niet te koop op de transfermarkt…
Typisch EA wel.
Snipe eens, vermoedelijk wel ze, maar na 2 seconden zijn ze al weg... Ge moet die quick snipe doen, beide max op 15 mil zetten en dan de bovenste telkens 1 min bedrag lager...

Dewelke bedoel je?

Snipe eens, vermoedelijk wel ze, maar na 2 seconden zijn ze al weg... Ge moet die quick snipe doen, beide max op 15 mil zetten en dan de bovenste telkens 1 min bedrag lager...

Dewelke bedoel je?
Allesandrini, en nu ook Gaspar en die CVM van Panathiniakos. Allebei extinct…
Wordt er altijd uitgesmeten als ik dat toepas.

Terug
Bovenaan