Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel degelijk aangepast dan tegenover 22ja 5 subs like real life

Ik had gezien dat de kansen op een OTW in stijgende lijn zaten, die worden blijkbaar aangepast, maarja, welcome 2 the club...Zo dom geweest om die 100k pack te kopen
Dias en Rodri dubbel. Geen deftige SBC waar ik ze kan gebruiken…
Serieus?48 rivals matchen, 5 wins...
Lesgoooooooo!!!

Eerlijk, tegen “pro” gematched. In div 10 zitten de “lamme en de blinden” om het op zijn Alex Agnew’s te zeggen.Nummer 49 was wel een win
Ik kon in fifa 22 wel 9 wins hebben in sweaty WLs, maar hier 2 wins na elkaar, ho maar...
Heb tactisch gewijs nog bijna niks aangepast en speel ook met de default 442 momenteel, maar win 6 kwam er nadat ik opgemerkt had dat de stick switching op adapted stond ipv direct, wat heel uw verdediging kan doen mislukken... Ik ben nooit een pro speler geweest, maar ik wordt wel telkens tegen pro spelers in t kwadraat gematcht...
Das dus een nadeel in heel het systeem, zet een slechte streak neer, en ge zou denken dat ge dan een lucky break krijgt met iets doenbaardere tegenstanders, maar niets is minder waar, ge krijgt gewoon nog meer pro tryhards op uw dak, can i get a yaay for the matchmaking please? Halleluja!!
T'systeem zit gewoon rot ineen, maarja als ge uw wins van tijd tot tijd haalt wordt ge daar dan ook niet mee geconfronteerd...
Nu bij 22 had ik nog een rottere start qua niveau dat ik behaalde... Hier kan ik telkens tegenscoren, no problem, maar wins, telkens deksel op de neus in de laatste minuten, of tegenstander die helemaal terug in de match komt na 3 goals achterstand... Ik heb het denk ik allemaal al gezien op die 50 matchen...
Iedereen begint in Div 10 he. Maar buiten een paar late starters gaan de goeie er inderdaad wel moeten uit zijn.Eerlijk, tegen “pro” gematched. In div 10 zitten de “lamme en de blinden” om het op zijn Alex Agnew’s te zeggen.
Laat ge uw R2 genoeg los? Veel sprinten is een big no-no deze Fifa. Rustig opbouwen is key.Nummer 49 was wel een win
Ik kon in fifa 22 wel 9 wins hebben in sweaty WLs, maar hier 2 wins na elkaar, ho maar...
Heb tactisch gewijs nog bijna niks aangepast en speel ook met de default 442 momenteel, maar win 6 kwam er nadat ik opgemerkt had dat de stick switching op adapted stond ipv direct, wat heel uw verdediging kan doen mislukken... Ik ben nooit een pro speler geweest, maar ik wordt wel telkens tegen pro spelers in t kwadraat gematcht...
Das dus een nadeel in heel het systeem, zet een slechte streak neer, en ge zou denken dat ge dan een lucky break krijgt met iets doenbaardere tegenstanders, maar niets is minder waar, ge krijgt gewoon nog meer pro tryhards op uw dak, can i get a yaay for the matchmaking please? Halleluja!!
T'systeem zit gewoon rot ineen, maarja als ge uw wins van tijd tot tijd haalt wordt ge daar dan ook niet mee geconfronteerd...
Nu bij 22 had ik nog een rottere start qua niveau dat ik behaalde... Hier kan ik telkens tegenscoren, no problem, maar wins, telkens deksel op de neus in de laatste minuten, of tegenstander die helemaal terug in de match komt na 3 goals achterstand... Ik heb het denk ik allemaal al gezien op die 50 matchen...
Weet ik, ik speel zo slecht nog niet dan ge denkt ze, gewoon soms te zwak aan de bal al verdedigend, ik laat de bal altijd afsnoepen door circle spammers... Ze komen voor mij te staan en telkens hebben ze de bal ontfutseld (die pro spelers dus)Iedereen begint in Div 10 he. Maar buiten een paar late starters gaan de goeie er inderdaad wel moeten uit zijn.
Laat ge uw R2 genoeg los? Veel sprinten is een big no-no deze Fifa. Rustig opbouwen is key.
Maar met uw aantal wins zit je toch in een divisie waar geen pro's meer gaan in zitten?Weet ik, ik speel zo slecht nog niet dan ge denkt ze, gewoon soms te zwak aan de bal al verdedigend, ik laat de bal altijd afsnoepen door circle spammers... Ze komen voor mij te staan en telkens hebben ze de bal ontfutseld (die pro spelers dus)
Tegen meer doenbare spelers heb ik al lang geleden geleerd om niet teveel te sprinten met bal aan de voet
Maar er komen dus nog altijd pros nieuw bij, waarvan ik met mijn bescheiden mening het leeuwendeel van krijg
Ik heb het hier al gezegd, t'is niet omdat ik zelf niet top speel dat ik geen pro, of toch heel sweaty spelers, kan herkennen ze
Ja klopt. Maar de pro’s zijn al een week aan het spelen en die zitten nu in div 4 tot elite. Het is altijd makkelijker om het op iets anders te steken dan uw eigen onkunde.Iedereen begint in Div 10 he. Maar buiten een paar late starters gaan de goeie er inderdaad wel moeten uit zijn.
Je noemt ze circle spammers. (Wat voor Noobs is) maar ze pakken wel altijd de bal af, dus het zijn “pro’s”?Weet ik, ik speel zo slecht nog niet dan ge denkt ze, gewoon soms te zwak aan de bal al verdedigend, ik laat de bal altijd afsnoepen door circle spammers... Ze komen voor mij te staan en telkens hebben ze de bal ontfutseld (die pro spelers dus)
Tegen meer doenbare spelers heb ik al lang geleden geleerd om niet teveel te sprinten met bal aan de voet
Maar er komen dus nog altijd pros nieuw bij, waarvan ik met mijn bescheiden mening het leeuwendeel van krijg
Ik heb het hier al gezegd, t'is niet omdat ik zelf niet top speel dat ik geen pro, of toch heel sweaty spelers, kan herkennen ze