FIFA 23

FIFA 23

geen enkele play off match gewonnen :unsure:nog nooit zo een duts geweest in een fifa zoals deze,echt helemaal kapot gespeeld elke match..chance dat ik min of meer kalm blijf :unsure:

Is normaal, hoor. Iedereen moet zich aanpassen aan de nieuwe gameplay. Maat van mij die vorig jaar in Elite speelde en wekelijks WL, heeft zich het voorbije weekend nipt niet kunnen kwalificeren.

Is normaal, hoor. Iedereen moet zich aanpassen aan de nieuwe gameplay. Maat van mij die vorig jaar in Elite speelde en wekelijks WL, heeft zich het voorbije weekend nipt niet kunnen kwalificeren.
Als een elite speler er zelf niet in slaagt :unsure:

hoh ja maar vorig jaar vloog ik door de divisies en nu zit ik vast in div 7 zonder een win in 20 matchen :unsure:wel veel het gevoel alsof ik totaal geen controle heb over mijn spelers.maar genoeg fifa voor vandaag :lol:

Laatst bewerkt:
Men team is al blijkbaar 390k waard lekker. Die rashford pakt wel veel op en is een sbc dis klopt erges niet. 2 gekochte spelers mer Zakaria en Diaz (die is trouwens waanzinnig op de flank).

De bank is ook een dikke 100k waard omdat ik barella, Davies en Leao niet kan gebruiken.

Ik denk dat ik verder ga met de 4-4-2. Depth aanval op 60. Balanced, long ball en forward runs. Ik laat de flanken in de box komen maar eveneens come back in defence. 1spits get in behind en 1cm stay back, cover center. Backs stay behind maar met overlap. Rest default. Met deze tactics kan ik aanvallend een hoog tempo halen.

Men team is al blijkbaar 390k waard lekker. Die rashford pakt wel veel op en is een sbc dis klopt erges niet. 2 gekochte spelers mer Zakaria en Diaz (die is trouwens waanzinnig op de flank).

De bank is ook een dikke 100k waard omdat ik barella, Davies en Leao niet kan gebruiken.

Ik denk dat ik verder ga met de 4-4-2. Depth aanval op 60. Balanced, long ball en forward runs. Ik laat de flanken in de box komen maar eveneens come back in defence. 1spits get in behind en 1cm stay back, cover center. Backs stay behind maar met overlap. Rest default. Met deze tactics kan ik aanvallend een hoog tempo halen.
Dit moet ik eens uittesten

kan nog altijd geen enkele match winnen in div 7 :( denk dat ik al een 30 loses zit zonder een win...niks lukt gewoon ik ben volledig de weg kwijt deze fifa

Ik vind de SBC overpriced en na 1 maand spelen heb je meer coins en kan je betete spitsen kopen. Vind alle player SBC in het begin van het spel verspilling.
Sommige Potm zijn nog goed, denk aan cr7 in begin van verleden editie, toen niemand nog zoveel coins had... Maar hier is het idd te weinig verschil

70k aan sbc's niks deftig en 1 sbc die niet kan omdat die spelers niet op de markt zijn en onmogelijk om te snipen dankzij pc shared market die bots gebruiken

zot komen
Ik dacht dat de market toch gescheiden was?

Met de toevoeging van FUT-cross-play voor FIFA 23 wordt de FUT-transfermarkt uitgebreid met cross-platformfunctionaliteit. De FUT-transfermarkt wordt nu gecombineerd binnen platformgroepen, met uitzondering van pc en Switch, die nog steeds hun eigen afzonderlijke Transfermarkt hebben.

Iemand interesse in een code voor de Xbox Series s ? -> PB

Heb zogezegd een 1 besteld bij coolblue, vreemd..

wel fifa 23 daar opgehaald :)

Terug
Bovenaan