FIFA 23

FIFA 23

Jawatte Xdozers, ik hoop dat jullie trots mogen zijn op jullie zelf... De grootste vuile spelers en teringlijders die er blijkbaar bestaan...
En WTF is up met diene 2de helft, ik moet precies nen andere coach hebben, hoe belabberd starten die niet 2de helft, hebben jullie dit ook? Ze kunnen in vergelijking met 1ste helft nikske meer

Zeer amusant om te spelen datte

Ik zeg trouwens niet dat het een slechte game is, maar koppel fut los van de andere modes .
Is hier al enkele keren aangehaald. Het is en blijft voetbal he. Ze zijn gebonden aan een spel met regels.
Ze kunnen ervoor zorgen dat er een net in het midden hangt waar je moet overklauteren, maar dan is het ook weer geen voetbal meer natuurlijk...

We stijgen weer in dalende lijn...

Ik ben bijna binnen voor de milestones, en heb al bij al 10 of 12 wins gehaald

Triestig spel bij momenten hoe ik imo toch in t zak wordt gezet keer op keer

Is hier al enkele keren aangehaald. Het is en blijft voetbal he. Ze zijn gebonden aan een spel met regels.
Ze kunnen ervoor zorgen dat er een net in het midden hangt waar je moet overklauteren, maar dan is het ook weer geen voetbal meer natuurlijk...
Denk dat je mijn punt niet snapt. FUT is nu de motor van fifa niet iedereen wil dat spelen. Maak fut free to play. En doe iets aan de carrière modes. Over de gameplay heb ik niks over op te merken.

Denk dat je mijn punt niet snapt. FUT is nu de motor van fifa niet iedereen wil dat spelen. Maak fut free to play. En doe iets aan de carrière modes. Over de gameplay heb ik niks over op te merken.
Dan was ik idd niet mee :) . Ik dacht dat je bedoelde 'er is weinig vernieuwends aan fifa 23.'.

world class
de ene win ik 7-0 de andere 4-6 verlies ik

de eerste fifa in jaren waar ik meer loses heb dan wins

Laatst bewerkt:
das gene haaland e :unsure:
FejzRVfXEAAErF6

HOLY SHIT OPEN DIT !! EEN FOUT VAN EAAAAAAAAAAAAAA

ga vlug naar de store en OPENDOEN
FekA3EhXkAIMb8F

edit:is al gefixed door ea

Terug
Bovenaan