FIFA 23

FIFA 23

Alé, met hoeveel zijn we dan?

Stuur ook maar indien ok

On another note:

PXL_20221017_180618537.MP.jpg

Sebiet haal ik @Kiiilerke nog in :unsure:

Maar t'is maar ps4 dus no biggie ;)

Net eerste keer wat online divisions gespeeld, helemaal kapotgespeeld :unsure:
Heb enorm veel last met dat snel druk zetten op mijn spelers, dacht dat ik op het einde dan meer stamina ging overhouden dan zijn spelers, maar niet dus.

En ook die snelle hoge doorsteekballen vind ik moeilijk, hoe doe je die eigenlijk? Als ik een hoge bal speel gaat hij eerst een kilometer omhoog, dus echt een trage bal.

Net eerste keer wat online divisions gespeeld, helemaal kapotgespeeld :unsure:
Heb enorm veel last met dat snel druk zetten op mijn spelers, dacht dat ik op het einde dan meer stamina ging overhouden dan zijn spelers, maar niet dus.

En ook die snelle hoge doorsteekballen vind ik moeilijk, hoe doe je die eigenlijk? Als ik een hoge bal speel gaat hij eerst een kilometer omhoog, dus echt een trage bal.
Je kan dit jaar 5 wissels doen. Dus als ze moe zijn wissel je ze. Zet je formatie op hug the sidline en doe flank wissels. Neem de bal ook altijd aan weg van de tegenstander.

Die hoge ballen zijn L1 R1 driehoekje. Om er op te verdedigen je CB selecteren en meteen terug rennen. Of zien dat de pas niet kan vertrekken.

Niet een al te dure sbc blijkbaar maar toch.. ik had me voorgenomen geen loterij kaartjes te doen dit jaar. Zijn al genoeg icons met een waarde van een 70-80k. Langs de andere kant kan je natuurlijk ook een Ferdinand of Viera pullen.. ik ga het nog ff aanzien maar gisteren al veel fodder in andere gestoken.

Ik ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)

Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)

Ook al eens wat bekeken. Maar lees toch dat je veel coins moet hebben bij sommige al zeggen ze van niet. En scheelt soms wat als je pc user zijt (ik dan) en hun ps5.

Ook al eens wat bekeken. Maar lees toch dat je veel coins moet hebben bij sommige al zeggen ze van niet. En scheelt soms wat als je pc user zijt (ik dan) en hun ps5.
Wij (zijn net 6 momenteel) hebben gisteren nu wat dingen gekregen. Het gaat van simpele dingen van 1/10k tot meta kaarten. Alles wat ze doorgegeven hebben is goed gestegen.

Ik ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)

Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)
Ik ben ook wel geïnteresseerd, graag meer info via PM

Als je natuurlijk genoeg mensen kan overtuigen dat bepaalde kaarten in waarde gaan stijgen wordt het natuurlijk een selffulfilling prophecy :) .

Terug
Bovenaan