FIFA 23

FIFA 23

Als je natuurlijk genoeg mensen kan overtuigen dat bepaalde kaarten in waarde gaan stijgen wordt het natuurlijk een selffulfilling prophecy :) .
Feit. Maar maar niet iedereen doet zelfde. Zoals gisteren ze geven u 20tal opties afhankelijk uw budget. Je kiest zelf wat je koopt of niet. Daarom dat we eens een maandje testen.

mag die first owner packs vergeten...div 4 in friendly is onmogelijk
Dat zijn zeker 10 matchen, point final ?

Maar 1 win en nog 2 te gaan

Div 7 is wel serieuze step up van 8,maar ik kan me enigszins handhaven, al blijven de wins nog uit

Heb gemerkt dat deze fifa je beter de rechterduim in de buurt van de joystick houdt, en dan zeker tijdens het verdedigen, ik hield ze standaard aan de knoppen, waardoor je onherroepelijk te laat bent elke keer...

En ook vind ik de sweet spot aan de joysticks beter nu, was een hele aanpassingsperiode maar begint nu te roderen...

Al kom ik in div 7 rode haaland teams tegen en andere goodie teams. De schermutselingen zijn dus redelijk heftig, maar nog wat moeite om de win over de streep te halen, maar t'is verre van dat ze over mij heen walsen, ik voel aan de tegenstander dat ze het ambetant vinden dat ik telkens kan tegenscoren, Hehehe

Nog wat wennen dus aan div 7,maar wat moet dat niet zijn in div 3 en hoger...

Dat zijn zeker 10 matchen, point final ?

Maar 1 win en nog 2 te gaan

Div 7 is wel serieuze step up van 8,maar ik kan me enigszins handhaven, al blijven de wins nog uit

Heb gemerkt dat deze fifa je beter de rechterduim in de buurt van de joystick houdt, en dan zeker tijdens het verdedigen, ik hield ze standaard aan de knoppen, waardoor je onherroepelijk te laat bent elke keer...

En ook vind ik de sweet spot aan de joysticks beter nu, was een hele aanpassingsperiode maar begint nu te roderen...

Al kom ik in div 7 rode haaland teams tegen en andere goodie teams. De schermutselingen zijn dus redelijk heftig, maar nog wat moeite om de win over de streep te halen, maar t'is verre van dat ze over mij heen walsen, ik voel aan de tegenstander dat ze het ambetant vinden dat ik telkens kan tegenscoren, Hehehe

Nog wat wennen dus aan div 7,maar wat moet dat niet zijn in div 3 en hoger...
Met welk team speel je dan? Toch vreemd dat je het moeilijk hebt in divisie 7 als je al enkele jaren speelt? Ben zelf geen voetbal fan maar uit verveling fifa 23 gekocht en op 2 dagen en 21 matchen spelen in divisie 7 geraakt. Ook paar mannen met Haaland én Ronaldo én Mbappe tegengekomen en die zijn meestal slecht, anders zitten ze niet in divisie 7...

Met welk team speel je dan? Toch vreemd dat je het moeilijk hebt in divisie 7 als je al enkele jaren speelt? Ben zelf geen voetbal fan maar uit verveling fifa 23 gekocht en op 2 dagen en 21 matchen spelen in divisie 7 geraakt. Ook paar mannen met Haaland én Ronaldo én Mbappe tegengekomen en die zijn meestal slecht, anders zitten ze niet in divisie 7...
Hier gaan we weer, moet ik het weer in het groot uitschrijven?? :unsure:

Ik ben gene pro, speel graag, maar vind mezelf bij momenten goed, meestal mediocre tot goed

En begin nieuwe fifa meestal grote aanpassing nodig, begint te keren nu

FYI, mijn teampje, goed maar niet wauw:
Screenshot_20221019-124953.png

Edit, normaal staat varane naast alaba en Zakaria op de linkse Cvm, was first owner teampje dit

Ik zit in al een week of 2 in div 7 (ps4). Blanc heb ik gisteren gekregen uit de Icon sbc

Ik weet dat mijn spits geen chemistry heeft maar hij maakt bijna alle goals. Best want soms heb ik aan 4 goals in een match niet genoeg om te winnen

Ik ging geen enkele sbc doen voor untradeable kaarten zei ik voor het uitkwam :ROFLMAO:

Screenshot-20221019-171501-Companion-111.jpg

Veel goals is geen garantie deze fifa, ik kan ervan meespreken, hoeveel keer deksel op de neus na 3-4-5 goals nog, niet te tellen die laatste 5 minuten winning goals van de tegenstanders

Dat is bij mij elke fifa zo. Ik heb al meer matchen gewonnen met 7-6 dan met 2-1. Ik ben nog op geen enkele fifa erin geslaagd om deftig te verdedigen. Ik vlieg veel te rap op mijn tegenstander en ik heb het altijd te laat door. Hoeveel kick off goals ik tegenkrijg op 1 fifa zijn niet op 2 handen te tellen

Ja maar toch deze fifa nog meer goals langs weerskanten vind ik persoonlijk, nuja als ge open naar voren speelt kunt ge wel eens tegengoals incasseren, ik kan er van meespreken, speel ook redelijk open de counter naar voren, al begint dit ietsje te beteren en kijk ik nu al rapper waar de bal veiliger is

Ps, wie staat er in de spits want foto is kapot

Jawatte, ben eventjes niet erbij denk ik, 16-0 droog in de kakker bij die laatste friendly

Hem wel nog rood aangesmeerd, makes my day i guess :unsure:

Rulebreaker phillips gepackt :woohoo:
Zit alleen met het dilemma of ik hem ga verkopen of niet, zit al met Rodri op die positie en heb andere plaatsen in mn squad die ik beter kan versterken..
Het is ook de eerste deftige kaart die ik kan verkopen. Rodri, Son, Marquinhos etc allemaal untradeable.
Hoe is Phillips @Kevin ?

Terug
Bovenaan