FIFA 23

FIFA 23

We moeten effectief wachten tot promo vrijdag 19u dan om iets in packs te hebben van onze rewards?

Zoveel geduld heb ik ni ze :ROFLMAO:

Maar zal wel moeten zeker

High pressure wordt generfd blijkbaar via hotfix, stamina van spelers die constant pressure doen zou veel sneller naar beneden gaan.

En corners ook generfd, blijkbaar is de techniek die ik zag/gebruikte een glitch :rofl:

Ferme marktcrash precies. Serieus aan het twijfelen om De Bruyne te kopen, benieuwd of/wanneer de markt gaat rebounden.

hmm 'je selectiebestand komt niet overeen met de selectiebestand van je tegenstander..." krijg ik nu als error bij online spelen van die nieuw world cup dlc...

Dus die WK omgeving is er al dan?
Kheb eigenlijk gewoon zitten spelen, is dat in het hoofdmenu dan? Los over gekeken dan :unsure:

Maar na een klein weekje echt ps5 te spelen heb ik het maagdenvliesje doorboord, was wel 10 matchen nodig, maar ik ben erbij, had zelf niet zo'n goede dag, maar woensdag is een iets betere dag als vrijdag zo blijkt :D

Kheb eigenlijk gewoon zitten spelen, is dat in het hoofdmenu dan? Los over gekeken dan :unsure:

Maar na een klein weekje echt ps5 te spelen heb ik het maagdenvliesje doorboord, was wel 10 matchen nodig, maar ik ben erbij, had zelf niet zo'n goede dag, maar woensdag is een iets betere dag als vrijdag zo blijkt :D
Bwa, vandaag MOEST iedereen ten laatste spelen of je kan morgen helemaal opnieuw beginnen. Ik heb al op alle dagen gespeeld. Merk weinig verschil.

En ja dat is ergens int menu waarschijnlijk (I dont give a F) about it), maar eigenlijk willen ze je daar niet heen sturen, want “jij moet naar fut, fifa punten uitgeven” 😂

Bwa, vandaag MOEST iedereen ten laatste spelen of je kan morgen helemaal opnieuw beginnen. Ik heb al op alle dagen gespeeld. Merk weinig verschil.

En ja dat is ergens int menu waarschijnlijk (I dont give a F) about it), maar eigenlijk willen ze je daar niet heen sturen, want “jij moet naar fut, fifa punten uitgeven” 😂
Op de valreep eh, telt ook!

:lol:

Terug
Bovenaan