Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best morgen als je de promo mee wilt hebbenKan je al packs openen om WK spelers te krijgen of is dat pas vanaf morgen?
MorgenKan je al packs openen om WK spelers te krijgen of is dat pas vanaf morgen?
. Ben eens benieuwd, van alles wat ik gezien heb van leaks enz. Verwacht ik Chaos en waanzin morgen! 
Die Duncan heeft echt wel goede stats. Heb er 2 matchen mee gespeeld maar ik vond hem niet zo slecht spelen. Nu ook niet super maar zeker goed genoeg.Djeez diene Duncan is reteslecht op de CDM
En keepers zijn fucked up nu, ik krijg de belachelijkste goals eerst tegen
Nuja, zal wederom aan mij liggen dan zeker, maar t'is een gratis kaartje, dus mag ni klagen zeker...Die Duncan heeft echt wel goede stats. Heb er 2 matchen mee gespeeld maar ik vond hem niet zo slecht spelen. Nu ook niet super maar zeker goed genoeg.

Nice... Kleine 20 hier, vooral van die 2 spelers shizzle enzo, maarja, kan altijd ietske inzittenIk moest nog een 86 speler hebben voor die hero sbc dus dacht ik doe een jumbo open, had tovh nog 25 pakjes voor vnv.
Wie komt daar piepen, Neymar. Lucky me.
Ik ga hem er toch niet insteken ;-)
Same, maar gewoon niks20 packs en 1 fut hero wc crouch. Voor de rest niks
Wow goede kaart, 0chem? Die heroes hebben altijd full chem standaard.