Steakfriet
Active member
W had hem bij die eerste SBC. Standaard basisspeler nog steeds hier.Brolin, W of L uit base hero pack? Past wel in mijn kraam met serie A
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
W had hem bij die eerste SBC. Standaard basisspeler nog steeds hier.Brolin, W of L uit base hero pack? Past wel in mijn kraam met serie A
Heeft 0 blokjes, geen enkele ligue 1 speler of Fransman in mijn ploeg.Wow goede kaart, 0chem? Die heroes hebben altijd full chem standaard.

was vergeten dat ik rulebreaker Meunier ook had, statswise ziet die er best ok uit. Allemaal first owner behalve Lloris, heb enkel Navas als goeie keeper maar die krijg ik echt niet ingepast. Best een proper team om 0,0 uit te geven, ben er zelf van verbaasd. 
Ik krijg zelfs geen southampton speler gesniped.. vermoeiend
Thx voor de tip easy 5kIk krijg zelfs geen southampton speler gesniped.. vermoeiend
Nee, je bent dan klaar om je te kwalificeren voor de WL. Als je dat gedaan hebt krijg je een token om mee te doen wanneer je wilt aan de WLAls ik mijn 1250 punten van rivals gehaald heb word ik blijkbaar automatisch geplaats voor de WL ? Ik had zin om volgende week eens mee te doen maar nu zit ik in deze week waar ik geen tijd voor heb… punten kwijt zeker ?
crisis. Hakimi kan ook ma blijft cuadrado zo. Ik hrb veel opties op lwb maar niets op rwb maar Cuadrado doet het goed. Wel tevreden van men team met zeer sterke bank.

ook met andere WC kaarten heb ik den indrukHebben die alleen chemistry met andere Portugezen? Niet met de league?
Ik heb nog maar weinig tot geen fouten gezien ivm voordeel geven. Ze geven nu ook “voordeel” als er iemand buitenspel loopt enz. Mss daar ergens iets mee?Dat ze dat “voordeel” er eens snel uithalen of beter uitvoeren. Wordt een overtreding gemaakt op mijn speler voor de 16, ik krijg de bal, heb een halve seconde tijd de tijd om te beslissen (R2 en l2 induwen) of bal passen/wegrammen. Tegenstander neemt de bal terug af, weg voordeel en staat in mijn 16.
Meermaals dus al tegengekomen…