Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je gewoon weggooienAls ge zo WC kaarten dubbel hebt, moogt ge die dan gewoon weggooien? Met zo een dubbel ben je toch niks meer he?
ideaal in squad battles, helpt enorm.
Voorlopig geen last van.Servers doen moeilijk, nog bij iemand?
In sbc heb je een hoop optiesDie world cup Gnabry/rulebreakers Meunier combo op de rechterflank is echt wel dikke fun moet ik zeggen. Beestige rechtachter en Gnabry is de eerste waar ik consistent die trivela mee binnenleg op cornersideaal in squad battles, helpt enorm.
Kan iemand me trouwens zeggen waar je kan zien ingame wat je kan kopen met die world cup token kaarten? Ik vind het precies niet terug![]()
Ge hebt ne softbanKan wel spelen, maar na elke match disconnect em.
En kan ik ergens zien waarom?Ge hebt ne softban
4-1-3-2? 1 vm en dan 1 cm die terugkomt in verdediging. Je hebt twee spitsen en kan door instructies kiezen of je breed of compact speelt.Na 7-3 gisteren, naar 2-8 vandaag.
Geen logische verklaring, 2e deel weekend league is altijd een ramp.
Afgestapt van 4-2-3-1 terug naar 4-2-2-2.
Ik kan het echt niet vooraan met 1 spits.
Ik mis wel mijn 2 vm’s en mijn Cam.
Zou een tussenformatie moeten vinden…

VieiraWaarvoor gaat iedereen eigenlijk met tokens? Zal er uiteraard wat van afhangen hoeveel je er haalt, maar iemand die een specifiek doel heeft?
Ja ziet er beestig uit, maar wel een pak tokens natuurlijkVieira
succes ermee iig!Hij en Cafu zijn kaarten waar je bijna het hele jaar mee kunt spelen. De rest zijn kaarten goed voor een maandje, of foddar voor in een SBC te steken imo.Ja ziet er beestig uit, maar wel een pak tokens natuurlijksucces ermee iig!