FIFA 23

FIFA 23

Hier 10 swaps, vandaag die friendles verder doen. Zit nog wel steeds met het probleem dat ik geen speler van qatar heb. Geen doelpunt dus kunnen maken en geen 6pack qatar om dan friendly te doen. Tot hiertoe dus ook geen in essential pack (through japan all gedaan). Ik kan nog wel in die can evuador zitten dat ik nog moet doen als ik het goed heb. Hiernaast die moments packs enige redding maar die game mode zal tegen men goesting zijn. Los daarvan heb je daar ook geen zekerheid.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen tijd om echt voor die swaps te gaan. Ga voor die 82+ x20 voor fodder, voor die Poolse serie A rechtsback en voor Kostic op termijn.

Hier 10 swaps, vandaag die friendles verder doen. Zit nog wel steeds met het probleem dat ik geen speler van qatar heb. Geen doelpunt dus kunnen maken en geen 6pack qatar om dan friendly te doen. Tot hiertoe dus ook geen in essential pack (through japan all gedaan). Ik kan nog wel in die can evuador zitten dat ik nog moet doen als ik het goed heb. Hiernaast die moments packs enige redding maar die game mode zal tegen men goesting zijn. Los daarvan heb je daar ook geen zekerheid.
Naar het schijnt zou het ook werken als je in co-op een goal kan maken met een speler van Qatar.

Ik had de mooie icon badge gekocht met coins, hebben ze die nu toch niet vervangen door dit lelijk ding (rechts) :
Screenshot_20221115-112149.png

Kunnen ze dat zomaar, iets vervangen waarvoor je coins hebt neergelegd?

Weeral classic EA shit

Edit, ik heb EA gemaild hierover

Laatst bewerkt:
Sinds die nieuwe patch kan ik niet meer verdedigen maar ik scoor wel veel makkelijker. Nog iemand met dezelfde ervaring?
Net WL quali gewonnen met 8-7 wtf, vroeger veel de 0 gehouden

Ik weet nie wanneer het gebeurd is, maar dit spel is voor mij weer volledig kapot gepatched. Zoals in het begin rustig opbouwen en passen tot er een opening komt gebeurt nog zelden.
Swaps was nog plezant, maar rivals is een sweatfest.

Sinds die nieuwe patch kan ik niet meer verdedigen maar ik scoor wel veel makkelijker. Nog iemand met dezelfde ervaring?
Net WL quali gewonnen met 8-7 wtf, vroeger veel de 0 gehouden

Explosive / controller spelers zijn blijkbaar sneller geworden, vandaar :)
Blijkbaar zijn er veel die nu last hebben met verdedigen :biglaugh:

Het is echt een ander spel nu, bizar.

Die papin hero (tradable) net uit een gewoon rare player pack van de qualify. Is die wat goed want zie dat ie maar voor een 100k gaat. Markt is trouwens aanzienlijk gecrached nu lenghty niet meer ditje dat is.

Die world cup swaps zijn echt mn ding niet, amar soit, eentje per dag wil ik nog proberen. Vandaag Iran gedaan, 18 games voor 6 wins :p

Ik snap wel écht niet waarom iemand met een stacked team in die mode zou spelen (lees, geen squad voor objectives maar echt een full squad). Heb er 4 gehad die gewoon met een regulier team speelden, wat heb je daar in godsnaam aan in die gamemode :unsure:

Terug
Bovenaan