FIFA 23

FIFA 23

Die world cup swaps zijn echt mn ding niet, amar soit, eentje per dag wil ik nog proberen. Vandaag Iran gedaan, 18 games voor 6 wins :p

Ik snap wel écht niet waarom iemand met een stacked team in die mode zou spelen (lees, geen squad voor objectives maar echt een full squad). Heb er 4 gehad die gewoon met een regulier team speelden, wat heb je daar in godsnaam aan in die gamemode :unsure:
Easy grind voor (300?) friendly doelstellingen.
En sommige mensen zijn achterlijk en snappen niet wat ze moeten doen.

Easy grind voor (300?) friendly doelstellingen.
En sommige mensen zijn achterlijk en snappen niet wat ze moeten doen.
Ah fair enough, wist ni dat daar ook nog een objective voor was.

En ja, ook één kerel gehad met 6 england spelers, alleen jammer dat ze gold waren en niet world cup :p

Haaland gekocht aan 28k coins, nu alles zo goedkoop staat wou ik hem toch eens proberen. Wel goed tot nu toe, al is zijn rechtervoet echt afschuwelijk :p wordt wel ruimschoots goedgemaakt door zijn positiespel en zijn snelheid (had Kane ervoor, killer in de box, maar traaaag).

Denk dat ik op termijn ook de bruyne erachter ga zetten, speel nu met die speciale Phillips, maar wil die graag naar CDM zetten ipv Rodri.

Qua gameplay ben ik nu die directed runs aan het proberen integreren, wel zot hoeveel mogelijkheden dat opent :) alleen jammer dat ik nog 90% van de keren de verkeerde speler doe vertrekken :unsure: maar soit, we komen er wel :D

Ik heb hem ook gekocht gisteren voor de eerste keer. Hij is de enige gekochte speler in dit team waar ik WL mee ga spelen. Benieuwd naar Mendes die ik net packte. Tradable dus als ie minder is dan verwacht koop ik walker terug en zet ik Cancelo links (maar ik vind hem rechts beter, minder balverlies).

Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook gekocht gisteren voor de eerste keer. Hij is de enige gekochte speler in dit team waar ik WL mee ga spelen. Benieuwd naar Mendes die ik net packte. Tradable dus als ie minder is dan verwacht koop ik walker terug en zet ik Cancelo links (maar ik vind hem rechts beter, minder balverlies).
Bon na een 5tal matchen Haaland terug weg. Met die patch duidelijk een gewone speler geworden met een slechte WF (wel snel). Ik heb IF Kean vooraan gezet, bevalt beter en past perfect in men team. En Walker staat er ook al terug.
Die patch maakt het zo een ander spel... Men Neymar loopt iedereen eraf terwijl ervoor elke lenghty hem bijhield.

Plaatsingswedstrijden WL: 9 wedstrijden verloren, 9…
Nog nooit gebeurd. 8/9 ploegen Mbappé.
Allemaal spelen ze hetzelfde. Drop back en counteren. Boogballetjes over de verdediging en gaan.
I’m out voorlopig tot ze dit gaan aanpakken.
Fifa 23 was oké in september en begin oktober.
Daarna kapot gepatched en nu is het terug even k*t als Fifa vorig jaar.
Pace en counteren maar.

Laatst bewerkt:
Ik heb me nipt kunnen kwalificeren, 4 wins na 9 wedstrijden. Het valt inderdaad op dat men weer volop op pace en counters rekent. Elk jaar hetzelfde liedje, al ben ik blij dat ik FIFA vrij casual speel en me er niet meer in opjaag.

Plaatsingswedstrijden WL: 9 wedstrijden verloren, 9…
Nog nooit gebeurd. 8/9 ploegen Mbappé.
Allemaal spelen ze hetzelfde. Drop back en counteren. Boogballetjes over de verdediging en gaan.
I’m out voorlopig tot ze dit gaan aanpakken.
Fifa 23 was oké in september en begin oktober.
Daarna kapot gepatched en nu is het terug even k*t als Fifa vorig jaar.
Pace en counteren maar.
Negatief bericht maar ik moet zegge dat er wel wat waarheid in zit. Langs de andere kant is het niet normaal hoe fifa in september live kwam. Als elke lenghty verdediger de snelste flanken van het spel eraf loopt tja.. ergens tussen dat en hoe het nu is zou perfect zijn.

Ik merk wel niet meer wins of losses door die patch. Ik blijf een 50% winstreak in WL hebbe' zoals quasi altijd.

Negatief bericht maar ik moet zegge dat er wel wat waarheid in zit. Langs de andere kant is het niet normaal hoe fifa in september live kwam. Als elke lenghty verdediger de snelste flanken van het spel eraf loopt tja.. ergens tussen dat en hoe het nu is zou perfect zijn.

Ik merk wel niet meer wins of losses door die patch. Ik blijf een 50% winstreak in WL hebbe' zoals quasi altijd.
Ze maken eindelijk onbruikbare spelers bruikbaar door hun lenghty te maken.
Een Van Dijk kan zijn mannetje staan in het echte leven tegen Mbappé, in fifa niet meer.
Wordt er overdreven afgelopen.
Mbappé is snel, maar dit is gewoon overdreven.
Ze belonen hierdoor pay to win spelers (die kopen allemaal Mbappé) en counterploegen.
Ik was in alle 10 de wedstrijden minstens de evenknie, soms beter, soms net niet goed genoeg.
Als iemand beter is dan mij kan ik dat aanvaarden.
Maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer.

Ze maken eindelijk onbruikbare spelers bruikbaar door hun lenghty te maken.
Een Van Dijk kan zijn mannetje staan in het echte leven tegen Mbappé, in fifa niet meer.
Wordt er overdreven afgelopen.
Mbappé is snel, maar dit is gewoon overdreven.
Ze belonen hierdoor pay to win spelers (die kopen allemaal Mbappé) en counterploegen.
Ik was in alle 10 de wedstrijden minstens de evenknie, soms beter, soms net niet goed genoeg.
Als iemand beter is dan mij kan ik dat aanvaarden.
Maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
“Ze belonen pay to win” welcome to football my friend 😂

Ik voel paniek aankomen!

Fh3at5zWAAQo8Fw

Aan iedereen die italiaanse of serie a links heeft koop Kean IF. Gisreren voor 50k nu staat ie 30k. Echt gewoon de beste spits met wie ik al speelde. WL 19goals op 12 matchen tot hiertoe met hem. Enkel zijn passing kan beter maar snelheid, schot en voornamelijk fysiek zijn echt OP. Deze in de PL en gaaat voor het drievoudige.

Aan iedereen die italiaanse of serie a links heeft koop Kean IF. Gisreren voor 50k nu staat ie 30k. Echt gewoon de beste spits met wie ik al speelde. WL 19goals op 12 matchen tot hiertoe met hem. Enkel zijn passing kan beter maar snelheid, schot en voornamelijk fysiek zijn echt OP. Deze in de PL en gaaat voor het drievoudige.
Dan ook maar gekocht, iemand ideetje voor een budget, maar goede LB, LWB voor deze ploeg?
Screenshot_20221119-113704.png

Liefst dus op full chem, met prem/serie a?

Budget is plus minus 30 a 35k?

Terug
Bovenaan