FIFA 23

FIFA 23

Nog maar eens een poging om meer wins te halen deze WL straks. Ik blijf steeds steken op 9a11 wins en heb elk weekend mee gedaan sinds release.
Ik gooi het over een andere boeg, in game ga ik eens proberen met de 3-5-2. Wingers laat ik terug mee verdedigen en ze komen vrij diep terug heb ik gemerkt met rivals.

Nog maar eens een poging om meer wins te halen deze WL straks. Ik blijf steeds steken op 9a11 wins en heb elk weekend mee gedaan sinds release.
Ik gooi het over een andere boeg, in game ga ik eens proberen met de 3-5-2. Wingers laat ik terug mee verdedigen en ze komen vrij diep terug heb ik gemerkt met rivals.
Ik ben shit in Fifa dus het zal wel niet persé kloppen, maar ik heb deze week 3 keer gespeeld tegen 3 ATB met mijn 4-2-4 en ik kon los door die verdediging lopen.. Eens je door dat middenveld bent heb je een zee van ruimte vond ik. Kudos voor Heintje als trainer trouwens :p

Ik ben shit in Fifa dus het zal wel niet persé kloppen, maar ik heb deze week 3 keer gespeeld tegen 3 ATB met mijn 4-2-4 en ik kon los door die verdediging lopen.. Eens je door dat middenveld bent heb je een zee van ruimte vond ik. Kudos voor Heintje als trainer trouwens :p
Haha puur voor men fadiga full voost te geven en gouden trainer heb ik Heintje, het was hij of Mazzu en dan weer ik het wel 😄. Van Bommel is spijtig genoeg keesbol 😄.

En de tactiek tja je moet high high spelers hebben op de flank en come back on defnece anders ben je gezien. Ik heb tovh een 7/10 gehaald in de playoffs hiermee, niet dat het iets wel zeggen maar bon.

Laatst bewerkt:
Sta 8-0 in WL en speel nu 2 matchen op rij tegen AI dat rondtikt gelijk zot en kan alleen zwaar verliezen. Wtf?

Fuck it, toty heeft nog nooit iets gebracht voor mij, ik spaar just niks meer
Goh ja, ik ga tegen de 200 packs aan zitten. Daar zitten packs in waar ik niks van verwacht maar ik heb ook 5 100k packs, 7-8 50k packs, een hele hoop 84x20 packs, enz.
Ik ga teleurgesteld zijn als ik geen toty pack 😂

Goh ja, ik ga tegen de 200 packs aan zitten. Daar zitten packs in waar ik niks van verwacht maar ik heb ook 5 100k packs, 7-8 50k packs, een hele hoop 84x20 packs, enz.
Ik ga teleurgesteld zijn als ik geen toty pack 😂
Kan dat zijn dat EA zo iets meer als anders lost in deze fase van de game? Ik zie toch redelijk wat icons in teams, meer dan die standaard icons die nu in sbc's zitten?

Ik hoop het in alle geval voor u, anders zou t maar triest zijn, veel hangt ook af van moment van openen uiteraard

Kan dat zijn dat EA zo iets meer als anders lost in deze fase van de game? Ik zie toch redelijk wat icons in teams, meer dan die standaard icons die nu in sbc's zitten?

Ik hoop het in alle geval voor u, anders zou t maar triest zijn, veel hangt ook af van moment van openen uiteraard
Als alles in packs zit eh. Normaal gezien nog 2 weken wachten. Club is volledig leeg bijna. Ik ga vandaag nog aan wl beginnen. Met de dubbelen ga ik jairzinho en zidane doen.

Fifa 20 had ik TOTY Kimmich, 2,3 milj was die toen. Heerlijk om er eentje uit te halen. Daar doe ik het voor. Voor de rest is het toch maar boring

Terug
Bovenaan