Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles untradeable behalve Hernandez trouwens 
Tussen de twee denk ik, is niet slecht afhankelijk van wie ge in de spits hebt lopen. Als targetman ist een beest met zijn 5* weak foot.

Hem op de LAM, Eto'o op spits, paqueta op CAM, en Brolin / chiesa op de RAM dacht ik te spelenTussen de twee denk ik, is niet slecht afhankelijk van wie ge in de spits hebt lopen. Als targetman ist een beest met zijn 5* weak foot.
Ge kon veel slechter gepackt hebben uit die sbc
Ik vanavond dikke losestreak nu ik geswitcht ben naar die 4-3-3, speelt een pak anders de 4-2-4 die ik normaal speel, echt wel wennen. Maar soit, we geven het een kans![]()
Ge kunt het maar proberen éhHem op de LAM, Eto'o op spits, paqueta op CAM, en Brolin / chiesa op de RAM dacht ik te spelen
denk wel dat hij beter uit de verf komt in de spits tbhBuiten de passing lijkt 87 Eto'o wel de betere man om in de spits te zetten met finisher erop. (94 pace, 95 shot, 94 dribble). En 4*,4* is toch ook niet zo verkeerd?Ge kunt het maar proberen éhdenk wel dat hij beter uit de verf komt in de spits tbh
Nee zou idd altijd eto'o in de spits zetten. En ik denk wel dat Del P op zich deftig is als winger, alleen is elke rechtsback die wat meta is een pak sneller dan hem. Als ge op de doorbraak speelt zal dat dus wel ambetant zijn af en toe.Buiten de passing lijkt 87 Eto'o wel de betere man om in de spits te zetten met finisher erop. (94 pace, 95 shot, 94 dribble). En 4*,4* is toch ook niet zo verkeerd?
Volgens de futbin rpp is del p wel goed op de wing en de cam, dan lijkt lam mij altijd wel een beetje beste van de 2, en hij heeft in principe een deftige cross in de voeten...
veranderen kunt ge altijd doen.enkel als de slechtste ook een prijs krijgtzou er interesse zijn om eens een BG FIFA 23 tornooi te organiseren?

Ik doe altijd mee. Wel na Toty, ik moet nog wa pakskes openenzou er interesse zijn om eens een BG FIFA 23 tornooi te organiseren?

Ik zou wel meedoenzou er interesse zijn om eens een BG FIFA 23 tornooi te organiseren?
Je verdediging is inderdaad te zwak. Dit was een goede verdediging in oktober. Eto o is wel een raket, Chiesa ook snel e.d. maar er zijn ondertussen stuk beter alternatieven, net voor middenveld.Bwa met 93 pace (catalyst) is ie toch niet van de traagste eh, tegen meta is helemaal iets anders, ik heb verre van een meta ploegje...
Zeker mijn verdediging is te zwak
Bekijk bijlage 16474