Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Player of the monthMbappé toty sbc ofzo??
Nee, in een pack dzt ik via een objective heb gekregen denk ik.In een lg pack?

Was er vorig jaar ook geen potm mbappé van 94?Ben eens benieuwd naar hoeveel de mbappé sbc gaat kosten. Heb wel redelijk wat fodder zitten, en inclusief coins die ik heb kan ik waarschijnlijk rond de 1,5 miljoen wel aan. Fingers crossed![]()
Neene, die lg sbc's hadden ook 8 spelers erin, ttz de premium lg sbc's.Nee, in een pack dzt ik via een objective heb gekregen denk ik.
Ik doe niet mee aan die league grinds, te veel tijd![]()
Heb geen flauw idee, speelde vorig jaar niet. Zou inderdaad kunnen dat hij zoiets kost, dan is het maar zo. Misschien dat de reguliere Mbappé dan daalt, we'll seeWas er vorig jaar ook geen potm mbappé van 94?
Zal wel 2-3 miljoen worden wss
Ben wat aan het wachten daarop om te zien wat ik nog ga kopen op de rechtsback. Theo Hernandez IF heb ik al gekocht op zijn dieptepunt voor de linksback
gelukje gehad daar.JaNa 7 uur gepackt?
Ja
En Rudiger erbij, decent pakje van small rare gold met 6 rares erin
Vanaf morgen allemaalDas toch de 12de man? Dan hebt ge de verkeerde versie gehad. Of zit die nog nie in packs?
Vanaf morgen allemaal
) is voor morgen danIk scholes lol, fucking L bah. Die mbappé sbc ook absurd duur, echt jammerMeanwhile een icon sbc gedaan, zelf geen andere versie, carrément terug 90 del piero, FML

1,8 mil..Heb geen flauw idee, speelde vorig jaar niet. Zou inderdaad kunnen dat hij zoiets kost, dan is het maar zo. Misschien dat de reguliere Mbappé dan daalt, we'll seeBen wat aan het wachten daarop om te zien wat ik nog ga kopen op de rechtsback. Theo Hernandez IF heb ik al gekocht op zijn dieptepunt voor de linksback
gelukje gehad daar.
2.2 volgens futbin, dus al helemaal 0 value. Ik kan hem niet doen iig, nog efkens sparen voor zijn reguliere gold versie1,8 mil..
is het volgens mij niet echt waard voor 92 rated, bijna exact hetzelfde als zijn inform voor 1,5 mil