FIFA 23

FIFA 23

16747687296013905122817140102156.jpg
tof zo, den boel dat blokkeert, spelers staan ipv naar binnen te gaan gewoon te gapen naar de camera, en blijven daar staan

Zijn verleden jaar samengekomen met 7 à 8 man om onze packskes open te doen. Zijn beginnen shotjes te doen per keer we hateboer uit een pack haalden. Laat ons zeggen dat er veel van ons niet meer wisten waar boven en onder was :D.

Doen het overmorgen opnieuw, curieus hoe het zal gaan :').

Ik scholes lol, fucking L bah. Die mbappé sbc ook absurd duur, echt jammer :(
Ik had van de week Litmanrn, gisteren regelrecht zonder te testen terug in dezelfde sbc, Zola.... Wel de prime maar echt lucky is het niet al ga ik hem testen. Donovan zie ik hem niet uit de ploeg spelen en die Mbappe speelt gewoon krak zelfde als de goude.

Vorige week had ik Hagi die is ook al weer weg. En toch blijf ik ze doen, hou wel van een gokje en de spanning. Ik speel nog altijd met men icon van de eerste sbc op de icons lol. Eigenlijk is men middenveld op wat testjes na nooit gewijzigd. Still standing strong dat duo.

Ik heb werkelijks quasi niets meer deftig in men club buiten dit.

Prime Baresi als beste voorlopig hier. Voor de rest niet echt iets vernoemenswaardig.
Wel nog 111 packs te gaan. Ondertussen ook Jairzinho aan het doen met die dubbele crap.

Iemand hier Pogba gedaan toevallig? Iedereen is er lyrisch over, ben enorm aan het twijfelen of ik hem moet doen :unsure:
Ik twijfel tussen hem of die Xabi Alonso die gaat uitkomen in SBC. Pogba wel de betere van de 2 vermoed ik.

Weet alleen niet of die beiden compatibel zijn met mijn 91 Kroos.

Club is officieel leeg. Alle untradeables in die upgrades gesmeten en tradeables verkocht. 1 honorable mentions saka, al raakt die niet in mijn team :( wel wat fodder en dikke 350k coins fzo bij, nu 900k coins om team te upgraden :)

Huidig team. Enkel de CB’s, de RB en de LCM zijn gekocht. De rest untradeable. Op een gegeven moment zal ik wel afscheid moeten nemen van Pereira en De Paul.
Drogba scoort iedere kans, alleen is hij heel lomp en traag aan de bal. Heel tevreden van Martinez in de goal.

Enige tips tot verbetering? Momenteel ongeveer 200k coins, ik speel nog maar sinds een paar weken, nu div 5.

Club is officieel leeg. Alle untradeables in die upgrades gesmeten en tradeables verkocht. 1 honorable mentions saka, al raakt die niet in mijn team :( wel wat fodder en dikke 350k coins fzo bij, nu 900k coins om team te upgraden :)
Ik hoop dat ge nog 3 bronsjes hebt steken voor de dagelijkse aanmeldings sbc :unsure:

Pakjesfest is gisteren begonnen om 19u en het laatste pakje is opengedaan geweest om +- 5u :crazy:.

Waren met 7 personen waarvan iedereen gemiddeld zo'n 150 pakjes had.

Het volgende is uit de bus gevallen:

- TOTY Maignan x2
- TOTY Mbappé
- TOTY Honourable Pedri x3
- TOTY Hakimi x2
- TOTY Honourable Bremer x2
- TOTY Courtois x3
- TOTY Honourable Davies
- TOTY Honourable Cancelo x3
- TOTY Honourable Kane
- TOTY Honourable Koulibaly
- TOTY Honourable Saka x2
- TOTY Van Dijk
- TOTY Messi
- TOTY Hernandez x2
- TOTY Honourable Fekir

En dankzij al de fodder zijn er nog een aantal Xabi Alsonsos, Sanchezen en Zidans uit de bus gevallen. Zelf heb ik Kane, Cancelo & Koulibaly gekregen. Al bij al tevreden, en itt verleden jaar, dankzij iemand van ons die nuchter is gebleven, hebben we ons fodder nie in de vuilbak gegooid :D.

VxKugvO.jpg

Bovenstaande is het geworden :) Mbappé gekocht, lang over getwijfeld maar als loanspeler was hij echt wel class dus toch maar gedaan. Wel bijna geen fodder meer nu, wel nog 100k coins :p denk als volgende upgrade kijken voor een nieuwe rechtsback.

Ik blijf het maf vinden hoe vlot je echt een degoutant team kan builden zonder ook maar een euro uit te geven, dat was 6 jaar geleden echt wel anders lijkt mij .

Kleine review, pogba is echt wel goed, véél beter dan de base marchisio die ik had, pikt ook regelmatig zijn goaltje mee. Enige issue is inderdaad zijn stamina, rond minuut 70-75 loopt hij echt wel leeg..
Wel fantastische attacking runs, hij komt heel vaak vrij aan de rand van de box om ze er dan in te knallen.

Mbappé is een cheatcode, meer kan ik er ook niet van zeggen. Links van de goal, rechts van de goal, vanop 30 meter, het maakt allemaal niet uit, hij knalt ze erin. Samen met Okocha echt degoutant hoe vlot ik rond kan dribbelen in de box. Wel allebei geen echte targetspitsen, man tegen man moeten ze het fysiek wel afleggen, op dat vlak is een Payet bv een pak beter.

Enige die echt niet klikt voor mij is raar maar waar Jairzinho :unsure: heb die in oktober fzo al gepackt uit een icon pack, maar ik ben er niet wild van. Limiteert me ook enorm in het aantal opstellingen, dus ben dik aan het twijfelen om hem toch te laten vallen voor een extra middenvelder. Wel zonde, maar het blijven forceren brengt ook niet op.

Terug
Bovenaan