Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ge uzelf dat nog afvragen na uw laatste posts??Ik speel op een 2de account Fifa, dus niet op het account waarop ik ps plus heb. Nu kan ik opeens geen rivals meer spelen. Nog iemand die dit heeft?
Moet ge uzelf dat nog afvragen na uw laatste posts??
Je biedt de max prijs voor een goedkope speler?Ooit eens een zoekertje gezet op 2dehands en sindsdien koopt die zo goed als elk jaar bij mij.
Hij zet een speler te koop en in de laatste minuut bied ik zo goed als het max bedrag voor die speler.
Van wat ik heb gelezen is dat wel een manier dat je gemakkelijk gebanned wordt. Blijkbaar doen ze de "professionele" coin transfers met snipebots tegenwoordig. Dan kopen ze op de koper zijn account Ginola aan de minimumprijs over van de verkoper van coins. De koper kan dan de Ginola aan marktwaarde verkopen, het verschil tussen aankoopprijs en verkoopprijs is dan het aantal coins dat hij "gekocht" heeft.Ginola is bijvoorbeeld 1,38 miljoen. Hij koopt die en zet die te koop aan max prijs (3,1 miljoen). Net voor de bieding afloopt doe ik een bod van 3,05 miljoen ofzo. Zo heeft de andere speler een winst van 700k. Dan verkoop ik ginola aan 1,35 en pakken we een nieuwe speler.
Tax van 5% zijt ge natuurlijk wel altijd kwijt. Maar dat weet degene die uw coins koopt
Van wat ik heb gelezen is dat wel een manier dat je gemakkelijk gebanned wordt. Blijkbaar doen ze de "professionele" coin transfers met snipebots tegenwoordig. Dan kopen ze op de koper zijn account Ginola aan de minimumprijs over van de verkoper van coins. De koper kan dan de Ginola aan marktwaarde verkopen, het verschil tussen aankoopprijs en verkoopprijs is dan het aantal coins dat hij "gekocht" heeft.

Tgo ja hangt er allemaal vanaf. Ik heb niet de indruk dat het dood is al vond ik het vorig jaar ook nog intenser in deze fase. Ik speel nog wel een match of 50 per week schat ik. Vornamelijk gewoon rivals, playoffs en WL. Soms is wat draft ertussen.Ligt het aan mij of is fifa nu al ‘dood’..?
Vorige jaren had ik nog de drang om te spelen, nu heb ik dat totaal niet meer. Mijn team is ook niet meer uitgebouwd zoals de vorige jaren en traden doe ik ook niet meer sinds eind oktober..
Vorige jaren zat ik aan 50-100 matchen per week. Tegenwoordig is dat 5-10 per week
Alles waar je voor werkt wordt untradeble shit, meestal dan nog dubbele waar je niets mee bent..
.Ligt het aan mij of is fifa nu al ‘dood’..?
Vorige jaren had ik nog de drang om te spelen, nu heb ik dat totaal niet meer. Mijn team is ook niet meer uitgebouwd zoals de vorige jaren en traden doe ik ook niet meer sinds eind oktober..
Vorige jaren zat ik aan 50-100 matchen per week. Tegenwoordig is dat 5-10 per week
Alles waar je voor werkt wordt untradeble shit, meestal dan nog dubbele waar je niets mee bent..

Maar de vraag hier is, wat vinden jullie eigenlijk van de gameplay van deze editie?? Ik vind het retesaai, met soms eens een uitzondering wanneer je speelt tegen iemand met open spel, naar voren denderen. Het klinkt jullie waarschijnlijk raar in de oren, maar is een beetje zoals de premier lg, ni teveel tiki taka, en gewoon inzet en die goal proberen te maken. Al dat rondtikken krijg ik het schijt van. Liever mooie dribbels en mannetje passeren dan van : hey, ik ben beter in het spelletje want ik kan u naar huis tikken... Kudos denk ik dan, maar das retesaai. Dribbels althans bij mij, zeer weinig aanwezig bij tegenstanders.Ik speel momenteel enkel nog co-op rivals. Gameplay is opnieuw kapot gepatcht.
Veel ploegen tegenwoordig hebben al mbappé, Messi, Neymar, 90+ icons en heroes, terwijl dit eigenlijk pas op het einde van het seizoen zou moeten zijn.