Film, Series & TV - all the Latest!

tenor.gif

Komt goed, ik heb er alle vertrouwen in!
Ik quote soms zelfs nog dingen eruit (alle dagen open, soms gesloten,....)

Mogelijk Firefly animatie reeks.
Er is ook 1 still vrijgegeven:
unnamed-2-1773593001100.jpg

k hoop dat dit project makkelijker te realiseren is dan een nieuw live action seizoen. Dat was zoiets dat elke 3 maanden voorbij kwam want een acteur, crewlid, schrijver, ... was zeer positief over een nieuw seizoen, moet er zeker komen, altijd bereid. En dan weer windstilte. Dit lijkt veel concreter.

Het is een handige manier voor de nabestaanden om geld te blijven verdienen aan (o)pa :unsure:

Hij was al bij het project betrokken destijds, dus ik kan het enigszins nog wel begrijpen... al gaat dit al wel vrij ver, vind ik. Al kan het nog een stuk erger verdergaan... benieuwd wat we nog zo gaan tegenkomen de komende jaren...

Chuck Norris actually died four years ago
Death just hasn't worked up the courage to tell him yet.

Tot nu... RIP Chuck Norris :-(

zomg, net ontdekt dat er een nieuw (derde) seizoen komt van The Terror.
In mei blijkbaar, op AMC.
Ik dacht dat dat al lang gecancelled was. Het tweede seizoen dateert al van 2019.
t'is wel een anthology serie, het eerste seizoen was fantastisch, tweede was dan wel weer een pak minder. Maar we zullen het derde seizoen een kans geven.

zomg, net ontdekt dat er een nieuw (derde) seizoen komt van The Terror.
In mei blijkbaar, op AMC.
Ik dacht dat dat al lang gecancelled was. Het tweede seizoen dateert al van 2019.
t'is wel een anthology serie, het eerste seizoen was fantastisch, tweede was dan wel weer een pak minder. Maar we zullen het derde seizoen een kans geven.
Niet verder geraakt dan de eerste aflevering van dat tweede seizoen. Misschien toch wel eens verder kijken? In ieder geval benieuwd wat dat derde seizoen gaat worden.

Als ge hier zit is de kans vrij groot dat je liefde hebt voor cinema. Als je dan ook Cunk een warm hart toedraagt heb ik goed nieuws!

Diane Morgan’s Beloved Idiot Heads to the Movies With ‘Cunk on Cinema’ for BBC, Netflix

🎵 Pump up the Jam! 💪 🥳

en in ander goed nieuws;
pw3trfusqlsg1.jpeg

Geen idee of die hier terug in de zalen komt maar op 12 mei zal die ook eindelijk verschijnen op 4k Blu-ray.

Als ge hier zit is de kans vrij groot dat je liefde hebt voor cinema. Als je dan ook Cunk een warm hart toedraagt heb ik goed nieuws!

Diane Morgan’s Beloved Idiot Heads to the Movies With ‘Cunk on Cinema’ for BBC, Netflix

🎵 Pump up the Jam! 💪 🥳
Haha ik kijk er alvast naar uit

Terug
Bovenaan