Film, Series & TV - all the Latest!

Y is redelijk traag. De personages zijn ook iets irritanter dan in de comics (ze zijn opgezet als flawed characters maar in de serie zijn ze echt onsympathiek). De halfbakken politieke verhaallijn in het White House is ook niet zo boeiend.

Ik had deze slow burner in 3 seizoenen willen zien, maar ik betwijfel of streamers zoals Netflix of Amazon het gaan overnemen, er zijn nauwelijks kijkers hoewel je in onze straten niet naast al die rood-zwarte reclameposters kunt kijken.

Ik was van plan om er naar te kijken doordat de comics toch wel goed schijnen te zijn, maar na een aantal reviews gelezen te hebben begin ik toch te twijfelen.

Hier wordt gediscussieerd over zowat alles, zelfs de grootste bagger, maar niemand die Alleen Elvis heeft gezien?
Sowieso al een prachtig programma, gisteren ook nog eens met de fantastische Stephen Fry. Twee uur lang zalige verhalen. Thomas moest amper iets vragen, op elke vraag begint die gewoon te vertellen en er komt geen eind aan.

Als ge het niet gezien hebt, te herbekijken op VRT Nu.

Hier wordt gediscussieerd over zowat alles, zelfs de grootste bagger, maar niemand die Alleen Elvis heeft gezien?
Sowieso al een prachtig programma, gisteren ook nog eens met de fantastische Stephen Fry. Twee uur lang zalige verhalen. Thomas moest amper iets vragen, op elke vraag begint die gewoon te vertellen en er komt geen eind aan.

Erg genoten van het interview. Stephen Fry is echt iemand waarmee je op cafe een pint wil pakken en een babbel slaan.

Ik had alles opgenomen maar net die laatste is om een of andere reden niet opgenomen geraakt. :(

En de VRT.nu-app doet ambetant en er wil niets laden, dus dan wordt het oldschool via de laptop kijken ... héél benieuwd naar het interview met Fry.

Terug
Bovenaan