Film, Series & TV - all the Latest!

Dat is toch het geval? Hij heeft dat jaar een eigen categorie gekregen. Een van de acteurs die voor 1 miljoen in eender wat meespeelt.
Wat is het geval? Waar heeft hij al een categorie?

Ps: Ben ik de eerste die ziet dat de thread titel "atest" zegt ipv "latest"? :laugh:
@Razer misschien even aanpassen?

Screenshot_20220220-074218.jpg

Is nog maar recent ergens misgelopen vrees ik. Mails van vroeger hadden het wel juist.

Waar is die gast mee bezig... allemaal direct to video, wie bekijkt die crap überhaupt? Gewoon snel nog wat cashen voor zijn persioen zeker?

Ik stel een nieuwe Oscar / Razzie categorie voor: Beste / Slechtste Bruce Willis film van dit jaar :wtf:.
Er zijn geruchten dat hij geld nodig heeft om zijn levensstijl of schulden af te betalen en zelfs dat hij dement zou zijn en zijn teksten afleest van cue cards. Nu lijkt hij mij niet helemaal van de aarde, maar zijn acteerstijl is tegenwoordig wel nonchalanter tot ongeïnteresseerd (die rotscenario's zullen ook niet helpen).

Jammer dat Bruce zijn carrière zo moet voort zetten.

Er zijn geruchten dat hij geld nodig heeft om zijn levensstijl of schulden af te betalen en zelfs dat hij dement zou zijn en zijn teksten afleest van cue cards.
Ah OK, wist ik niet.

Nu lijkt hij mij niet helemaal van de aarde, maar zijn acteerstijl is tegenwoordig wel nonchalanter tot ongeïnteresseerd (die rotscenario's zullen ook niet helpen).

Jammer dat Bruce zijn carrière zo moet voort zetten.
Ik weet niet zuh, ik kan op elk moment in zijn carrière wel films vinden waar hij "nonchalant tot ongeïnteresseerd" staat te acteren.

Bruce had vroeger een zekere charme, wat hem tot leading man heeft gebracht. Ik zag het graag, maar een goed acteur is het nooit geweest he. Hij heeft hier en daar eens een uitschieters gehad die goed viel (meestal door regisseur en/of goed gebruik van zijn algemene "Bruce-heid"), maar dat is het ook...

Dat valt niet te vergelijken met bvb een Cage die in evenveel en even grote stinkers speelt, maar daarbuiten wel een regelrechte klassebak blijft.

Dit is ook weer idioot. Het probleem is niet dat dat er geen vrouwen een prijs gewonnen hebben, het probleem is de introductie van een genderneutrale categorie waarbij acteur en actrice versmolten zijn, waardoor nu geen enkele vrouw een prestigieuze prijs wint. Welke idioot heeft er een genderneutrale categorie voorgesteld? Het is hetzelfde als klagen dat bij genderneutrale sportwedstrijden altijd mannen zouden winnen. Ja, er is zeker en vast een punt dat qua regie en scenario men te vaak voor vrouwen in een hoofdrol kiest, alsook achter de regisseursstoel, maar je kan moeilijk de ensors gaan bekritiseren omdat er geen vrouwen winnen, als in de industrie zelf ze nauwelijks een kans krijgen en de grootste films van dit jaar vooral mannen in een belangrijke rol had. Of dat je bij nobelprijs van wetenschap ook te weinig vrouwelijke winnaars hebt, wanneer overgrote deel v/d wetenschappers man zou zijn. Ja, dat toont het probleem dat te weinig vrouwen gestimuleerd hebben om die richting te kiezen (en misschien deels ook niet de interesse hebben, wat geen probleem hoeft te zijn) maar dat betekent niet dat er daarom sprake is van seksisme. Natuurlijk is het een goede zaak dat je vrouwen dan stimuleert in die business en richting, maar hoe goed uw intenties ook zijn, Rome is echt niet gebouwd op één dag en dat moet je ook beseffen en realiseren. Qua acteurs/actrices is er veel werk nog nodig en dat erken ik maar dit is niet de juiste manier.

Wel blij met "Dealer" als winnaar. Heb hem wel nog niet gezien, maar nu doe ik dat zeker. Zou blijkbaar een beetje NWR als inspiratie voor de stijl gehad hebben. Cool Abdoul lijkt mij ook wel interessant en kijk ik zeker ook eens.

Laatst bewerkt:
Je kan niet eerst pleiten voor genderneutrale prijzen en dan zeuren dat geen enkele vrouw een beeldje won. Dat heeft een hypocriet kantje vrees ik. Als de Ensors genderneutraal zijn, dan gaan de prijzen naar de beste acteerprestaties...dat zijn in dit geval toevallig mannelijke rollen. Helaas dames, hopelijk volgend jaar beter dan. Als je de nominaties bekijkt, dan schoot Van Rampelberg er in zijn categorie echt wel bovenuit. En had Elise Schaap beste hoofdrol verdiend voor Ferry? Ik dacht het niet nee.

Ik vind het trouwens tof dat met Nabill mallat en Yassine Ouaich twee getalenteerde kerels van allochtone origine gewonnen hebben, daar zou Van Gils beter de focus op leggen.

Laatst bewerkt:

Baftas beetje aant volgen. Zoals verwacht pakt Dune het vooral in de technische categorien wel verbaasd dat Power of the dog nog niets verzilverd heeft. Was Will Smith dan echt zo goed in King Richard?

EDIT: Ok toch al director voor Campion, das al iets

En nu nog beste film

Laatst bewerkt:
Vandaag Drive to Survive S4 gezien. Was weer dik inorde!

Ok hier en daar is een een dikke laag drama over. Maar dat vindt ik helemaal niet erg :)

Ik ben enorm benieuwd naar de Napoleon film van Ridley Scott. Ik vind de naam wat vreemd ‘Kitbag’ al begrijp ik dat het wel toepasselijk kan zijn als het over zijn opkomst en roem maar het is toch niet zo uitnodigend (bij wijze van) als ‘Gladiator’.
Joaquin Phoenix, Vanessa Kirby, ik zie het zitten!

Terug
Bovenaan