Film, Series & TV - all the Latest!

Dus geen van beide films krijgt een Belgische release?

Dat is toch niet meer te begrijpen?

Ik vrees dat we het hier te danken hebben aan het semi monopolie van Kinepolis. Het is duidelijk dat die keten nul komma nul interesse heeft in films die niet de popcornmassa op de been brengt. Ik denk dat dit de afzetmarkt voor independent films te klein maakt. Ze willen de kosten niet maken om films die een kleiner publiek in bvb de Cartoons of Buda aanspreken op de markt te brengen.

Het is redelijk schandalig, want een film als X zou sowieso een publiek vinden, op dat vlak wordt het Belgische publiek onderschat.

Maar tja, zolang Kinepolis blijft fungeren als gatekeeper die liever de zoveelste Fast and Furious en Nacho's door het publiek hun strot ramt dan effectief "cinema" te brengen gaat het er echt niet op beteren.

Ik vrees dat we het hier te danken hebben aan het semi monopolie van Kinepolis. Het is duidelijk dat die keten nul komma nul interesse heeft in films die niet de popcornmassa op de been brengt. Ik denk dat dit de afzetmarkt voor independent films te klein maakt. Ze willen de kosten niet maken om films die een kleiner publiek in bvb de Cartoons of Buda aanspreken op de markt te brengen.
Kinepolis op zich misschien wel ja, langs de andere kant hebben ze de ugc overgenomen en heb ik het gevoel dat er daar meer kleine films gedraaid kunnen worden. Het zijn natuurlijk niet alleen independent films die er onder lijden, zelfs jackass 4 ging hier bijna niet spelen.

Dus geen van beide films krijgt een Belgische release?

Dat is toch niet meer te begrijpen?

Het is redelijk schandalig, want een film als X zou sowieso een publiek vinden, op dat vlak wordt het Belgische publiek onderschat.

Van waar halen jullie die info? The Searchers gaat X uitbrengen, al hebben ze er nog geen datum op geprikt.

Als het op a24 releases aankomt, zou ik swso eerst gaan kijken naar wat The Searchers op hun programma hebben staan, zij werken daar veel mee samen mbt tot distributie in Belgie. Ben zelf psyched voor After Yang, de nieuwe kogonada!

Als het op a24 releases aankomt, zou ik swso eerst gaan kijken naar wat The Searchers op hun programma hebben staan, zij werken daar veel mee samen mbt tot distributie in Belgie. Ben zelf psyched voor After Yang, de nieuwe kogonada!
Ik vond hem zeer goed. Review komt later online!

Den Bruce stopt ermee wegens gezondheidsproblemen.

Hoewel hij al in een hoopje flutfilms meespeelde, blijft het toch wel spijtig. Hij lijdt aan afasie, dezelfde ziekte waar Michel Van Dousselaere aan leed en overleden is. Als ik het mij goed herinner postte iemand hier al eens over dat hij met gezondheidsproblemen zat en daarom minder goed acteerde.

Den Bruce stopt ermee wegens gezondheidsproblemen.

Toch wel spijtig. Afasie, dezelfde ziekte waar Michel Van Dousselaere aan leed en overleden is. Als ik het mij goed herinner postte iemand hier al eens over dat hij met gezondheidsproblemen zat en daarom minder goed acteerde.
Verklaart ook ineens waarom hij zoveel deed de laatste tijd zeker? Dat de razzies hem zen eigen categorie gaven is ineens heel zuur

Ik ken die ziekte niet zo goed dus weet niet of het met verschillende gradaties of vormen werkt. Weet dus ook niet of het juist hetzelfde is als Michel Van Dousselaere.

Sowieso snap ik het nut niet echt van "razzies" uitgeven. In een wereld waarin we proberen meer accenten leggen op het positieve benadrukken zijn uitlachawards niet echt van deze tijd. Op het songfestival hebben ze de Barbara Dex award ook afgeschaft, dus nu tijd voor de razzies. Heel erg respectvol zijn ze niet, en ook al zullen die films niet goed geweest zijn. Willis hoeft niemand nog iets te bewijzen.

Het lijkt me sowieso al een vreselijke ziekte maar voor een acteur die professioneel veel met taal bezig was, moet het nog erger zijn. De geruchten waren er al langer maar toch heel jammer om te lezen, Willis is ook nooit de beste acteur geweest maar hij heeft toch een paar iconische rollen als nalatenschap. Daar doet die recente reeks kleine rollen in redelijk slechte films voor mij geen afbreuk aan. Hopelijk heeft hij zich er toch nog wat mee geamuseerd en nog een dikke cheque opgestreken.

Mij gaan Die Hard, Pulp Fiction, 12 Monkeys, The Fifth Element, Unbreakable, The Sixth Sense, Looper, The Last Boyscout,.. bij blijven.

Armageddon, ooit nog gezien in Amerika in de cinema toen hij uitkwam in 1998 als ik me niet vergis.
Was nog een leuke ervaring, met allemaal geschifte Amerikanen die recht stonden, klapten en joelden toen de aarde gered was 😁

Het lijkt nu toch wel duidelijk dat het management van Bruce Willis uit een bende rotzakken bestaat.

Het zou blijkbaar al ruim twee jaar geweten zijn dat Bruce aan de ziekte lijd en ze hebben hem maar blijven paraderen in de ene rol na de andere in low budget prullen. Acht in 2021 alleen al. Als je dingen hoort van 25 pagina's dialogen erdoor rammen wanneer hij een goede dag had of onveilige situaties waarbij hij een losse flodder moest afvuren op een andere acteur bij het horen van een bepaald stuk dialoog en hij het op het verkeerde moment deed.

Verwerperlijk.

Om het even over iets anders te hebben... Gaat er ooit nog iets nieuws komen van Arrested Development? Of is dat volledig gedaan?

Terug
Bovenaan