Film, Series & TV - all the Latest!

Arrested Development is geëindigd na 3 briljante seizoenen.
75c3cd0070a98b0a34319dbeab443c39.jpg

Dit past niet echt ergens, maar critici konden stemmen op de beste Britse film van de 21ste eeuw en de resultaten zijn bekend gemaakt.

https://www.massive-cinema.com/storyboard/best-british-film-21st-century-poll-results

Top 10:
  1. Under the Skin (2013) dir. Jonathan Glazer
  2. Morvern Callar (2002) dir. Lynne Ramsay
  3. Paddington 2 (2017) dir. Paul King
  4. Fish Tank (2009) dir. Andrea Arnold
  5. The Souvenir (2019) dir. Joanna Hogg
  6. This Is England (2006) dir. Shane Meadows
  7. The Favourite (2018) dir. Yorgos Lanthimos
  8. Children of Men (2006) dir. Alfonso Cuaron
  9. You Were Never Really Here (2018) dir. Lynne Ramsay
  10. God’s Own Country (2017) dir. Francis Lee

Mijn poging voor Top 10 Britse films, geen idee wat de regels zijn tho.

1. Gosford Park
2. Sunset Song
3. Under the Skin
4. Skyfall
5. Tinker Tailor Soldier Spy
6. Another Year
7. Bait
8. Shame
9. Shaun of the Dead
10. Daphne

Ah, denk niet dat dit hier al ergens stond, maar is blijkbaar eindelijk een release date bekend van 'House of the Dragon', namelijk 21 augustus :)

Mijn poging voor een top 10 Britse films uit de 21ste eeuw

1. In Bruges
2. American Honey
3. Sorry We Missed You
4. Ex Machina
5. 1917
6. I, Daniel Blake
7. Saint Maud
8. Fish Tank
9. 28 Days Later...
10. Locke

Sorry We Missed You trouwens actueel heel relevant voor ons, door de post NL praktijken.

Annihilation, Everest, The Killing of a Sacred Deer en The Beach eruit gelaten, wegens te veel twijfelgeval, en ook niet in de eindlijst van die lijst.

Laatst bewerkt:
Gisteren Star Trek: Strange New Worlds gekeken. Wauw. Kben geen grote hater van de nieuwe Trek, maar dit was echt STAR TREK. Top kapitein, goeie chemie tussen een goede cast, hoopvolle boodschappen, ... Hopelijk houden ze dat vol :)

Ook Star Trek: Strange New Worlds bekeken en eerste afl. is allesinds veelbelovend, ben ook voorstander van dat het episodic zal zijn.

Hopelijk blijven ze het niveau houden. S1 van Discovery was erg goed, maar bij S2 ben ik gewoon afgehaakt.

Kvond S02 nochtans echt goed met Pike erbij. Vanaf S03 (terwijl ze ineens ALLE vrijheid hadden) zijn ze me kwijtgeraakt. S04 was iets beter, maar dat was als 400 kg wegen en een jaar later 375 kg wegen. Ge zijt vermagerd, maar nog altijd een vetzak.

Terug
Bovenaan