Final Fantasy XIV

Final Fantasy XIV

De vorige saga was toch speciaal echt 1 van de beste story's die ik in een game mogen aanschouwen heb.

Dawntrail nog niet gespeeld wou wachten tot er 2 expansions uit waren.

De vorige saga was toch speciaal echt 1 van de beste story's die ik in een game mogen aanschouwen heb.

Dawntrail nog niet gespeeld wou wachten tot er 2 expansions uit waren.
Ja, met Shadowbringers en dan Endwalker om de Hydaelyn/Zodiark saga af te sluiten was echt subliem.

Dinsdag is het ook tijd voor 7.5 en de weg naar Evercold is op gang. :D
Heb zelf enkel de dawntrail gespeeld en geen patches, maar heb er nu wel zin in gekregen...
Drukke tijd volgende week. D4, NTE, FFXIV om in te halen.

Nog wat meer info voor 8.0:
2 nieuwe classes; een tank en een physical ranged - uniek van XIV en niet van eerdere FF games.
Alle classes krijgen een Reborn mode ( skills zoals ze nu zijn) en een Evolved mode (modernere stijl). De 2 nieuwe classes zijn enkel in Evolved mode.

Nu 7.5 uit is is de free trial ook uitgebreid.
Nu kan je ook Shadowbringers spelen in de free trial.

De beste MMO expansion ooit gewoon gratis te spelen. :crazy:

Laatst bewerkt:
Ik heb dit spel bij release nog gekocht en gespeeld, maar nooit lang. En door de jaren heen wel af en toe teruggekeerd, maar het duurde nooit lang.
Ben nu al 2 maand met WoW TBC bezig en ik kreeg zin om terug FF XIV op te starten. Nieuwe account aangemaakt (want Free Trial werkt uiteraard niet voor bestaande accounts) en op een lekker slow pace enkel de MSQ aan het doen. Heerlijk, en zelfs nu met nog eens 10 extra levels (en content) erbij!

Terug
Bovenaan