First

1717957305055.png

Is het de moeite een abonnement te nemen op HBO Max voor het volgen van de spelen?

Op Eurosport zenden ze ook veel uit, maar niet iedereen heeft dat natuurlijk.

Ze maken toch reclame voor de OS bij HBO max en voor die prijs kan je gerust een maandje proberen.

Op Eurosport zenden ze ook veel uit, maar niet iedereen heeft dat natuurlijk.

Ze maken toch reclame voor de OS bij HBO max en voor die prijs kan je gerust een maandje proberen.
Ik heb ook een maand HBO Max genomen. Vanaf morgen kan je zelf beslissen welke sporten je wil zien. Vanaf zaterdag volledige keuze.

Komen er hier nog aparte topics voor de sporten, door de mods? Ik meen me te herinneren dat bij de vorige Spelen er veel mooie topics aangemaakt werden.

Ik heb ook een maand HBO Max genomen. Vanaf morgen kan je zelf beslissen welke sporten je wil zien. Vanaf zaterdag volledige keuze.
Ga ik ook doen denk ik.
Ik wil niet die ervaring van 3 jaar geleden waar alle klassieke kopstukken van de VRT allemaal hun deeltje schermtijd moesten krijgen waardoor we op 3u tijd soms 4 keer dezelfde samenvatting te zien kregen.

Hoe zit het trouwens bij Max als je het goedkoopste abo pakt? Is de reclame dan enkel voor het klassieke aanbod of heb je ook reclame bij de sport optie?

Terug
Bovenaan