Flight Gift vouchers (250 / 500 dollar)

Einddatum + uur van de verkoop
01/07/2025 22:00

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (398/398)
Algemene informatie/specificaties
Flight Gift vouchers (250 / 500 dollar)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Ik heb enkele flight gift vouchers ontvangen (nog geldig tot 13 maart 2027) van zowel 250 als 500 dollar. Je kan letterlijk alle vluchten boeken via dat platform. Ideaal voor wie nog op vakantie wil (of een vakantie wil plannen).

Had er een paar ontvangen en zelf al een reisje geboekt, verliep prima. Heb er nog wat over (stuk of 5 van 500 dollar, 3 van 250 dollar), maar zal die nooit op krijgen en had er mij graag een Switch 2 mee gekocht in de plaats. Moeten dus niet allemaal weg, maar wie interesse heeft, kan zo wel met een mooie korting een vlucht boeken.

Meer info: https://www.flightgift.com/nl/

Prijs voor 1 voucher van 250 dollar: 200 euro
Prijs voor 1 voucher van 500 dollar: 400 euro

Laatst bewerkt:
Geldt dat ook voor vluchten bij Europese maatschappijen? Via vueling of ryanair

If yes: 2 van 500 dollar aub indien je die niet in 1 keer moet opgebruiken en indien je voor eerdere personen een vlucht kan boeken

Laatst bewerkt:
Geldt dat ook voor vluchten bij Europese maatschappijen? Via vueling of ryanair

If yes: 2 van 500 dollar aub indien je die niet in 1 keer moet opgebruiken en indien je voor eerdere personen een vlucht kan boeken
Ryanair en Vueling staan op hun site, dus ik neem aan van wel. Je kan altijd een reis ingeven, maar heb zelf gemerkt dat ze echt alles aanbieden. Ook voor meerdere personen, uiteraard.

De bon die ik had gebruikt, heeft ook nog restwaarde, dus je moet ze niet in 1x opgebruiken ook niet.

Zal pm sturen voor 2 van 500 dollar dus.

Terug
Bovenaan