Je krijgt inderdaad snel veel wagens, maar er zijn er dan ook heel veel.Is Forza niet zo'n spel waar je vrij snel zowat alle wagens ter beschikking hebt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je krijgt inderdaad snel veel wagens, maar er zijn er dan ook heel veel.Is Forza niet zo'n spel waar je vrij snel zowat alle wagens ter beschikking hebt?
Wel, is al een tijd geleden dat ik er een editie van speelde...maar dat stoorde me wel wat. Het gevoel van progressie te maken was voor mij niet groot genoeg net omdat je een boel auto's naar je hoofd krijgt gesmeten zonder al te veel moeite.Je krijgt inderdaad snel veel wagens, maar er zijn er dan ook heel veel.
ik ben afgehaakt door de overload aan beloningen alleen maar bedoelt om hormoontjes vrij te zetten in u hersenen.Wel, is al een tijd geleden dat ik er een editie van speelde...maar dat stoorde me wel wat. Het gevoel van progressie te maken was voor mij niet groot genoeg net omdat je een boel auto's naar je hoofd krijgt gesmeten zonder al te veel moeite.
Is Forza niet zo'n spel waar je vrij snel zowat alle wagens ter beschikking hebt?
Dit... ik heb ook graag snel veel wagens maar ja, er zijn er hier precies op ons forum die liever 200 uur grinden voor genoeg geld te hebben om twee wagens te kunnen kopen (als dat u genre is kan ik de laatste Test Drive aanraden... ondertussen allang verwijderd bij mij en komt er niet meer op ook niet)Hoe sneller dat je beseft dat dit een toegankelijk arcade racer is, waarbij je snel alle wagens kunt vrijspelen of bemachtigen. Des te meer zal je er plezier uit halen.
Is toch gewoon leuk dat je snel in superwagens rondrijdt. Uiteindelijk ga je toch met je favoriete wagens rondrijden.

Er is een fast travel optie maar dan moet je eerst het bijhorende huis kopen zodat je de skill unlockedRacen blijft wel heerlijk. Al snap ik de minpuntjes.
Hier blijft het wennen van open world, had liever direct race gehad ipv naar toe te rijden. Zat al naar een fast travel knop te zoeken.
Ook de kritiek ivm menu/map dat wat overweldigend snap ik.
Ook een verhaal in een racegame blijft raar, nu terug. Voelt zelf allemaal wat kinderlijk aan.
Maar soit, voor de rest topgame 9/10
Aha, wist ik niet. Per regio dan?Er is een fast travel optie maar dan moet je eerst het bijhorende huis kopen zodat je de skill unlocked
Nee, is 1 van 2 miljoen waardoor je kan fasttravelen naar elke locatie. Daarvoor kan je ook fasttravelen maar enkel naar festival sites. Dat bespaart je al wat tijd als je ze allemaal hebt, maar kost wel 9k.Aha, wist ik niet. Per regio dan?
Er zijn een paar moeilijkheidsniveau's en duidelijk rubberbanding. Ik durf eig niet zeggen of een kind van 5 al in staat is om races te winnen.Is dit een 'gemakkelijke' racegame? 'k Ga het anders zeggen: kan je de difficulty aanpassen zodat een kind van 5 jaar het kan spelen?
.Je kan de difficulty echt wel tunen en op easy zetten, maar 5 is misschien nog jong? Die van mij van 6 kan de PS5 controller niet eens deftig vasthouden.Is dit een 'gemakkelijke' racegame? 'k Ga het anders zeggen: kan je de difficulty aanpassen zodat een kind van 5 jaar het kan spelen?
Als men.kinderen klein waren amuseerden ze zich gewoon vrij rond rijden en alles slopen lolJe kan de difficulty echt wel tunen en op easy zetten, maar 5 is misschien nog jong? Die van mij van 6 kan de PS5 controller niet eens deftig vasthouden.
Misschien amuseert die zich nog het best met gewoon wat rondrijden in de open wereld?
Er zijn een paar moeilijkheidsniveau's en duidelijk rubberbanding. Ik durf eig niet zeggen of een kind van 5 al in staat is om races te winnen.
Mijn neefje van 9 vind het super leutig om met die snelle bakken "jumps te nemen over heuvels" en "zo snel te botsen dat er stukken afvliegen".
Maar die amuseert zich dan ook door met strobalen parcours te bouwen voor met zijn tractor door te vlammen in farming simulator.
Je kan de difficulty echt wel tunen en op easy zetten, maar 5 is misschien nog jong? Die van mij van 6 kan de PS5 controller niet eens deftig vasthouden.
Misschien amuseert die zich nog het best met gewoon wat rondrijden in de open wereld?