Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de gewone Horizon heb ik niks meer te doen. Heb nu ook alle auto's buiten degene die in de komende wekelijkse events te winnen zijn.Tbh, nee. Vooral de wekelijkse dingen aan het doen, en eindelijk die stories aan het afwerken. Als dat gedaan is eens aan Hot Wheels beginnen maar 't is nooit mijn favoriete ding geweest. Nogal weinig vrijheid ook op die zwevende eilanden nu.
Ga er ook eens aan beginnen goedkoopste is via de store zelf vermoed ik voor het premium pakket?'t Is hier anders maar stil
Niemand die de Hot Wheels DLC aan het spelen is?
Ik moet enkel nog de Rivals er van doen en dan is die ook uit.
Weet niet, ik heb de Ultimate Edition met alles bij.Ga er ook eens aan beginnen goedkoopste is via de store zelf vermoed ik voor het premium pakket?
Your Forza Horizon 5 Rally Adventure is here! Drive purpose-built rally monsters and conquer the rugged Sierra Nueva. Join three rally teams and attack Horizon’s most thrilling routes ever in Horizon Rally and Horizon Races. Feel the intensity of massive dust trails and deformable sand roads in 10 new cars and experience the bursting flames of anti-lag. Explore dramatic craters, an abandoned quarry and an entirely smashable palm forest.
Hopelijk beter dan de hot wheels want die expansion zei me nu is niets...29 maart een nieuwe expansion.
Ik zie ook niks "nieuw" in de uitbreiding. Game zat al vol rallyauto's en offroad races...vind het maar niets imho, geen rally fan opzich.
zie het ook niet echt dan als een volwaardig uitbreiding aangezien we al offroad hebben.
Enig idee over de timing? Deze altijd al willen spelen maar enkel een Playstation. Motorfest was leuk, maar de visuele stijl van FH5 zegt mij meer.Deze zou de volgende Microsoft titel zijn die ze naar Playstation brengen.
Zou het misschien wel opnieuw durven kopen om het met haptic feedback te kunnen spelen en niet de xbox moeten starten om een toffe open-world racing game te spelen.![]()
Ze zouden het volgende week aankondigen volgens de leaks maar wanneer de game er echt is, geen idee.Enig idee over de timing? Deze altijd al willen spelen maar enkel een Playstation. Motorfest was leuk, maar de visuele stijl van FH5 zegt mij meer.
Wordt ondertussen hier en daar al ontkend, dus vrees er voor.Ze zouden het volgende week aankondigen volgens de leaks maar wanneer de game er echt is, geen idee.

Altijd tof om door de wereld heen te cruisen