Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Tbh, nee. Vooral de wekelijkse dingen aan het doen, en eindelijk die stories aan het afwerken. Als dat gedaan is eens aan Hot Wheels beginnen maar 't is nooit mijn favoriete ding geweest. Nogal weinig vrijheid ook op die zwevende eilanden nu.

Tbh, nee. Vooral de wekelijkse dingen aan het doen, en eindelijk die stories aan het afwerken. Als dat gedaan is eens aan Hot Wheels beginnen maar 't is nooit mijn favoriete ding geweest. Nogal weinig vrijheid ook op die zwevende eilanden nu.
In de gewone Horizon heb ik niks meer te doen. Heb nu ook alle auto's buiten degene die in de komende wekelijkse events te winnen zijn.
De DLC is anders wel leuk hoor. Je kan ook off track gaan rijden maar daar zijn geen races voor gemaakt, enkel XP-boards en zo te vinden.

Ook al eens de Hot Wheels gespeeld. Maar heb zo'n beetje 'Been there, done that' gevoel..

29 maart een nieuwe expansion.

Your Forza Horizon 5 Rally Adventure is here! Drive purpose-built rally monsters and conquer the rugged Sierra Nueva. Join three rally teams and attack Horizon’s most thrilling routes ever in Horizon Rally and Horizon Races. Feel the intensity of massive dust trails and deformable sand roads in 10 new cars and experience the bursting flames of anti-lag. Explore dramatic craters, an abandoned quarry and an entirely smashable palm forest.

vind het maar niets imho, geen rally fan opzich.
zie het ook niet echt dan als een volwaardig uitbreiding aangezien we al offroad hebben.

Deze zou de volgende Microsoft titel zijn die ze naar Playstation brengen.
Zou het misschien wel opnieuw durven kopen om het met haptic feedback te kunnen spelen en niet de xbox moeten starten om een toffe open-world racing game te spelen. :unsure:

Ik ben nu bezig met The Crew Motorfest en het is me eindelijk beginnen dagen waarom ik er bij FH5 nooit "ingeraakt" ben. De wereld spreekt me gewoon niet aan...
In FH4 heb ik menig uren versleten omdat het totale plaatje daar klopte.

Deze zou de volgende Microsoft titel zijn die ze naar Playstation brengen.
Zou het misschien wel opnieuw durven kopen om het met haptic feedback te kunnen spelen en niet de xbox moeten starten om een toffe open-world racing game te spelen. :unsure:
Enig idee over de timing? Deze altijd al willen spelen maar enkel een Playstation. Motorfest was leuk, maar de visuele stijl van FH5 zegt mij meer.

Komt komende lente naar PlayStation 5.

massive_FH_5_Radar_Announcement_3840x2160_EN_e73490d782.webp

Aha dan toch nog.
De geruchten waren al even de ronde aan het doen. Met Horizon 5 dat eigenlijk volledig klaar is met events had ik wel verwacht dat ze misschien 6 gingen aankondigen voor eind dit jaar maar als ze 5 nu nog eerst op ps uitbrengen dan zal 6 misschien toch later worden. :eek:

Kzou het misschien nog wel eens op de ps5 kopen voor de trophies. :unsure: Altijd tof om door de wereld heen te cruisen

Nu begint het wel duidelijk te worden dat echt alles naar Playstation gaat komen. Moeilijk in te beelden om Gears of Halo op Playstation te spelen. Maar binnenkort zal het wel realiteit zijn.

Zeer goede game maar denk niet dat ik er nog eens opnieuw ga aan beginnen. Vanaf de release dagelijks op gespeeld een jaar lang.

Terug
Bovenaan