Forza Horizon 6

De game is al te preloaden op Xbox.

With less than two weeks to go until Forza Horizon 6 Early Access begins for players who have purchased the Premium Edition or Premium Upgrade, we’re excited to share with you all that the game has officially gone gold! This milestone means the game is being pressed onto discs for retail and prepared for digital release.

In addition, there is exciting news about preload availability and the full reveal of Forza Horizon 6's radio stations, the rendering specifications of Quality and Performance modes on Xbox Series X|S, and we’re taking a closer look at the game’s accessibility features.

Preload Forza Horizon 6​

To coincide with this important milestone, Forza Horizon 6 is now available for preload on Xbox Series X|S and PC via the Xbox app (Steam preload coming soon). You can now download the game in its entirety and ensure you’re all set to experience the breathtaking landscapes of Japan as soon as the game is available to you. On Xbox Series X, you will need to have at least 135GB of available storage (130GB on Xbox Series S), and on PC, 160GB and an SSD is required.

Ben benieuwd of ze het nog naar PS5 gaan brengen met hun nieuwe shift naar terug exclusieve games. Zou mij niet verbazen dat ze dit opnieuw als een system seller willen.

Afin, heb de premium editie op de Xbox store gekocht kan ik nog eens de Xbox gebruiken en tegelijk ook op mijn PC.
Wel duur maar allé, zoals de vorige games zal ik de DLCs ook spelen dus dan toch maar gekocht.

Denk dat het laatste racespel wat ik heb gekocht nog dateert van Need for Speed Underground lol.
Heb wel zin om nog eens een goeie racing game aan te schaffen, denk dat deze hier wel binnen komt :).

Ik snap die commentaren over de setting niet. Het is een race game, wat verwachten jullie dan nog meer in FH6? Buiten de setting, betere graphics, meer auto's en betere gamemechanics zal er altijd toch amper iets veranderen?
Mensen geven misschien liever de halve prijs voor Forza Horizon 5 dan de volle pot voor de nieuwe. Een echte fan van de serie zal wel genoeg hebben aan een nieuwe setting, ja.

Het interesseert met nog wel es een racespel, maar als het gewoon in een nieuwe setting is kan ik evengoed de vorige aanschaffen, en dan zonder evt. bugs. Als er grafisch stappen gezet zijn of nieuwe features is dat een ander verhaal.

Mensen geven misschien liever de halve prijs voor Forza Horizon 5 dan de volle pot voor de nieuwe. Een echte fan van de serie zal wel genoeg hebben aan een nieuwe setting, ja.

Het interesseert met nog wel es een racespel, maar als het gewoon in een nieuwe setting is kan ik evengoed de vorige aanschaffen, en dan zonder evt. bugs. Als er grafisch stappen gezet zijn of nieuwe features is dat een ander verhaal.
Je kan toch niet zeggen dat er grafisch geen stappen gezet zijn van 5 naar 6?

Ik snap die commentaren over de setting niet. Het is een race game, wat verwachten jullie dan nog meer in FH6? Buiten de setting, betere graphics, meer auto's en betere gamemechanics zal er altijd toch amper iets veranderen?
Dit.
Hetzelfde kan gezegd worden van bvb Fifa. Elk jaar hetzelfde. Let hier en daar een speler die van team verandert. En toch verkoopt het bij de miljoenen

Je kan toch niet zeggen dat er grafisch geen stappen gezet zijn van 5 naar 6?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik ben akkoord met die post en probeer me gewoon in te leven in de kritiek.

Je kan de core gameplay niet teveel veranderen. Kijk naar hoe Civ7 faalde omdat ze er teveel aan prutsen.

Voor zover ik gezien heb zal FH6 net minder te vergelijken zijn met FH5 omdat ze veel zaken vanuit oudere games terug gaan introduceren en (hopelijk) andere bagger vanuit FH5 gaan verwijderen

Iemand een idee of er een bundel komt van FH6 samen met een xbox series x console?

Tegenwoordig kan je met moeite nog een losse console vinden…

Ja, weeral een steam preload probleem net zoals death stranding 2.
Mis je natuurlijk wel alle online delen van de game. :p

Neen niet op steam, de illegale versie.
Die is gekraakt via de steam pre-load versie.

Ik zie niet in waarom ze het dan al zouden releasen, gebeurd toch vaker.
En indien ze er een zware encryptie opsteken zoals denuvo is het ook weer niet goed voor de gamers. :)

Zou niet door de preload komen maar gewoon gelekt door iemand die al toegang had.
Hardware en franchise bans

Vrijdag kan er niet snel genoeg zijn.
Neen , is wel degelijk gelekt door een unencrypted preload op Steam geupload door één van de dev werknemers.
Uiteraard rap offline gehaald, maar kwaad was al geschied.

100% eens met die bans. Je moet toch een speciaal soort dom zijn om online te gaan spelen met een cracked versie van één van de meest gehypte releases vh voorjaar.

Zelf gisteren maandje Gamepass gepakt om de game is te proberen. De 5 viel me wat tegen.

Forza6.png

Net eens geinstalleerd. Ik zou nu al willen spelen want volgende week minder tijd :( Hoe serieus zijn ze met die bans? Ik koop het spel sowieso.

Terug
Bovenaan