Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan ik testen of mijn computer dit spel aankan? Sorry voor de nOOb question. Ik heb nog zo'n racestoel die ik met dit spel nog wel eens wil bovenhalen![]()
Lolz...Kan toch best zijn dat uw GPU warm wordt en hierdoor minder begint te presteren?
Bij elke FH game krijg je de supercar van de vorige game, als je de vorige FH game hebt gespeeld. Toen ik mijn game starte heb ik dus supercars gekregen van FH 2, 3, 4 en 5, bovendien krijg je bij die events dat je speelt ook meestal een auto gratis. Dat is ook het enigste dat mij momenteel tegensteekt in Forza games op den duur heb je zo'n grote garage van auto's dat ik bijna niet kan kiezen met welke auto ik wil rijden. Dan heb ik liever de NFS progressie van races doen geld verdienen een auto kopen modden terug war racen meer geld verdienen etc....Voor mij hoeft het ook niet té moeilijk te zijn, het is geen simulator en ik heb geen geduld meer, maar ik had ook al de indruk dat iedereen hier al na 1 avondje spelen een garage vol supercars had dus daar loopt het precies toch wat mis dan?
Het zou wel draaien op een Steamdeck. Geen idee hoe een steamdeck vergelijkt met jouw PC maar dat het toch draait op vrij zwakke hardware is toch iets.Doeme, computer te oud![]()
Heb hier enkele maanden ook iets soortgelijks gehad maar opgelost door in windows 'Game mode' uit te zetten.Had het wel weer kunnen denken dat ik al direct een probleem ging hebben.... Om een of andere reden is mn fps gelocked op 36 als ik em op 2560x1440 zet... De resolutie daarnet onder is de framerate dan wel unlocked. Wtf ook zelfs... Heb al een hoop dingen zitten proberen maar geen resultaat. Als t aan mijn AMD GPU/drivers ligt ga ik toch eens zien of ik terug kan naar Nvidia (want ook van AMD ben ik eigenlijk nie echt tevreden).
Werkt helaas niet.Heb hier enkele maanden ook iets soortgelijks gehad maar opgelost door in windows 'Game mode' uit te zetten.
Had het wel weer kunnen denken dat ik al direct een probleem ging hebben.... Om een of andere reden is mn fps gelocked op 36 als ik em op 2560x1440 zet... De resolutie daarnet onder is de framerate dan wel unlocked. Wtf ook zelfs... Heb al een hoop dingen zitten proberen maar geen resultaat. Als t aan mijn AMD GPU/drivers ligt ga ik toch eens zien of ik terug kan naar Nvidia (want ook van AMD ben ik eigenlijk nie echt tevreden).
Dat is net de reden waarom ik voor Forza afhaak. Geef mij maar progressie zoals in de oude NFS games: werken en zweten voor uwen auto ja!Heb die review bekeken, maar Forza is altijd zo geweest toch.
Dat is misschien dan ook het leukste aan de game, dat je niet nodeloos hoeft te grinden voor die betere auto.
Kan wel begrijpen dat het niet zo speciaal meer voelt, als je een dikke wagen unlocked.
Wees al blij dat ze de auto's niet achter een dlc steken of geld voor vragen.

Heb jij geen fps drop?Ik denk niet dat je met jouw config moest twijfelen.
Ik heb een een 7700x cpu en een 4070 graka en 32 ram en kan ook spelen op xtreme settings 1440p met nog altijd 80+ fps.
en ik erger mij als ik in mijn zetel plof mijn PS5 aanzet en de zoveelste game in 30 fps moet spelen.Als ik deze berichten lees, ben ik toch altijd gelukkig dat ik gewoon in mijn zetel plof en mijn PS5 aanzet.
Kijkend naar je pre order van Forza 6Als ik deze berichten lees, ben ik toch altijd gelukkig dat ik gewoon in mijn zetel plof en mijn PS5 aanzet.
Heb jij geen fps drop?
ik heb mijn probleem gevonden denk ik, op Extreme settings en RT op high of medium ook op 1440p is mijn Vram van de 3080Ti volledig in gebruik en als je dan op een setting komt van een map waar er meer grafische intensiteit is zijn er fps drops doordat de Vram volledig in gebruik is.
Op ultra en RT op high heb ik geen fps drops meer. mijn Vram is dan ook voor 8gig in gebruik ipv de volledige 12.
Raar dat jij dan geen drops hebt want ik zit ook aan 80+ fps zonder de drops.
hmm raarNope 80 is laagste en meestal varieert het ergens tussen de 80-91fps.
Dus als ik drops heb is het eerder van die 90+ naar nog altijd 80+.
Ik speel wel met dlss aan op quality mode en zonder frame gen.
Ik heb nog niet geprobeerd wat ik krijg zonder dlss.
Edit:
Net eens opgestart en wat rondgereden, mijn Vram is 9/12G tijdens rondrijden.
En als ik dlss uitzet merk ik eigenlijk weinig verschil, zowel in fps als VRAM.
(nvidia driver van 05 mei)
Ik gaf in mijn vorige reply aan dat het de driver is van 05 mei bij mij, maar ik ben verkeerd.hmm raar
ik heb ook DLSS op quality staan, wat raar is want de RTX 3080Ti is praktisch hetzelfde als een 4070 raar dat die van u niet aan 12 gig komt.
kan het liggen aan de driver dan want ik heb de nieuwste driver gedownload die juist voor FH 6 uitkwam met de early access.