Forza Horizon 6

Ik gaf in mijn vorige reply aan dat het de driver is van 05 mei bij mij, maar ik ben verkeerd.
Het is is de driver van 12 mei, versie 596.49.
Dus dat zal wellicht net zoals bij u die zijn van net voor early acces.

Maar onze kaarten lopen idd wel gelijk qua performantie in 1440p.
Enige verschil met mijn kaart en de uwe volgens een AI search is onderstaande:

The RTX 3080 Ti provides better pure, raw rasterization performance and a wider memory bus, making it superior for 4K gaming and heavy 3D rendering. Conversely, the RTX 4070 delivers comparable 1440p performance while utilizing nearly half the power, alongside access to DLSS 3 Frame Generation and superior ray-tracing capabilities.
DLSS 3 heb ik ook normaal, maar geen frame gen, maar zelfs als ik raytracing verlaag blijft mijn Vram hetzelfde.

Ik heb alle forza's gespeeld op xbox, en nu 5 + 6 op pc maar zelfde gamertag en account. Heb geen loyalty cars gekregen :(

Ik heb alle forza's gespeeld op xbox, en nu 5 + 6 op pc maar zelfde gamertag en account. Heb geen loyalty cars gekregen :(

Je zou een ticket moeten maken

Welke auto's zijn dat eigenlijk? Ik heb wel wat Lambo's en ook diene Mercedes AMG van de FH5? Ik heb ze allemaal gespeeld vanaf 3 to 5 op xbox.

Wat/hoe spelen jullie de game?
Alles volgen voor de polsbandjes?

Ik zag gisteren die wekelijkse doelstellingen, ga daar vandaag wel een naar kijken of dat de moeite is om te doen of niet.

Wat/hoe spelen jullie de game?
Alles volgen voor de polsbandjes?

Ik zag gisteren die wekelijkse doelstellingen, ga daar vandaag wel een naar kijken of dat de moeite is om te doen of niet.
Ik cruise meer rond de wereld en verzamel borden/mascots.
Wat races tussendoor voor de progressie maar uiteindelijk is het meer een game om te relaxen voor mij

Ik heb eerst alle activiteiten gedaan voor de polsbandjes. Dan heb je direct toegang tot alles in de wereld als je er klaar mee bent. Daarna heb ik alle roads gedaan (voor fast travel). Daarna de explore activiteiten. Vergeet ook niet te checken in beide agenda's (horizon en explore) want je krijgt veel gratis en goede wagens voor het doen van activiteiten. Als je met alles klaar bent kan je de rivals doen. Dat is eigenlijk een clean lap race (dus zonder botsen, rewind of reset).
Die wekelijkse challenges is eigenlijk een seizoen en je kan wat exclusieve wagens te winnen met de hoofdprijs op het einde van het "seizoen" (als ge genoeg punten hebt) -> Die Mazda Furia. Ge kunt hem testen op de festival site.

Ik heb eerst alle activiteiten gedaan voor de polsbandjes. Dan heb je direct toegang tot alles in de wereld als je er klaar mee bent. Daarna heb ik alle roads gedaan (voor fast travel). Daarna de explore activiteiten. Vergeet ook niet te checken in beide agenda's (horizon en explore) want je krijgt veel gratis en goede wagens voor het doen van activiteiten. Als je met alles klaar bent kan je de rivals doen. Dat is eigenlijk een clean lap race (dus zonder botsen, rewind of reset).
Die wekelijkse challenges is eigenlijk een seizoen en je kan wat exclusieve wagens te winnen met de hoofdprijs op het einde van het "seizoen" (als ge genoeg punten hebt) -> Die Mazda Furia. Ge kunt hem testen op de festival site.
Gaan er eigenlijk ook nog races bij komen in de toekomst? Of meer van die “seizoenen” die je gaan bezighouden?

Ik ben vergeten te zeggen dat die Mazda Furia blijkbaar maar 60 punten is (ge kunt dat in de series tab). :thinking: 't is een andere auto dat de hoofdprijs is.
En ook, ge kunt ANNA uw weeklies laten rijden en zo die auto's van de 3 championships makkelijk binnenhalen. Gewoon zien dat ge ne goede auto kiest en dan tuned tot max van de klasse. Ook liefst niks met RWD want daar heeft de AI blijkbaar wat moeite mee heb ik gemerkt. Voor deze week is alles al binnen. Onder andere een Pagani Huayra van 2.9 miljoen. :cool:

Ik ben vergeten te zeggen dat die Mazda Furia blijkbaar maar 60 punten is (ge kunt dat in de series tab). :thinking: 't is een andere auto dat de hoofdprijs is.
En ook, ge kunt ANNA uw weeklies laten rijden en zo die auto's van de 3 championships makkelijk binnenhalen. Gewoon zien dat ge ne goede auto kiest en dan tuned tot max van de klasse. Ook liefst niks met RWD want daar heeft de AI blijkbaar wat moeite mee heb ik gemerkt. Voor deze week is alles al binnen. Onder andere een Pagani Huayra van 2.9 miljoen. :cool:
Ik heb al een paar dingen gedaan. Zal wel zien hoever ik kom. Net ook pink bandje opgehaald.

Ik heb tot mijn grote verbazing ook al die Pagani Huayra binnen. Moest je 3 Nachi Runs voor doen ofzo. Dat ding is wel echt een absolute raket.

Kan je eigenlijk aanbevolen races rijden die ook tellen voor die “playlist” kampioenschappen? (Dus niet voor de playlist rijden maar voor de polsbandjes)

Want het lijkt erop dat ze dan het kampioenschap opstarten.

Kan je eigenlijk aanbevolen races rijden die ook tellen voor die “playlist” kampioenschappen? (Dus niet voor de playlist rijden maar voor de polsbandjes)

Want het lijkt erop dat ze dan het kampioenschap opstarten.
Als ge het over de series hebt dan is dat onder de filter seasonal activities. De rode icoontjes dus.

Ik heb tot mijn grote verbazing ook al die Pagani Huayra binnen. Moest je 3 Nachi Runs voor doen ofzo. Dat ding is wel echt een absolute raket.
die pagani binnen halen was nu ook niet de grootste challenge ooit.
ik heb meer moeite met die PR-stunts... vooral dan: wélke auto kan ik daarvoor gebruiken? het is blijkbaar nooit goed? Japans A700
gebruik ik een Lancer A6xx: "not the right car for this event"?

die pagani binnen halen was nu ook niet de grootste challenge ooit.
ik heb meer moeite met die PR-stunts... vooral dan: wélke auto kan ik daarvoor gebruiken? het is blijkbaar nooit goed? Japans A700
gebruik ik een Lancer A6xx: "not the right car for this event"?
De auto moet A700 zijn, dus gewoon je Lancer auto tunen naar de A700 preset.

In je garage kan je dit doen.

Terug
Bovenaan