Forza Horizon 6

Als ge het over de series hebt dan is dat onder de filter seasonal activities. De rode icoontjes dus.

Gisteren zo een seasonal gedaan. Krak dezelfde auto als één van mijn tegenstanders, maar hij had een hoger nummer (B600 t.o.v. mijne B566). Hoe doen die dat? Ik zie daar niet meteen een optie voor te tunen/optimaliseren?

Wat een crashfest is dat trouwens, en dat mag allemaal zonder sancties. Zouden ze toch iets aan mogen doen.

Laatst bewerkt:
Gisteren zo een seasonal gedaan. Krak dezelfde auto als één van mijn tegenstandanders, maar hij had een hoger nummer (B600 t.o.v. mijne B566). Hoe doen die dat? Ik zie daar niet meteen een optie voor te tunen/optimaliseren?

Wat een crashfest is dat trouwens, en dat mag allemaal zonder sancties. Zouden ze toch iets aan mogen doen.
Je kan tunes downloaden van andere spelers via de creative hub of zelf je wagens tunen tot een hoger nummer.

die pagani binnen halen was nu ook niet de grootste challenge ooit.
ik heb meer moeite met die PR-stunts... vooral dan: wélke auto kan ik daarvoor gebruiken? het is blijkbaar nooit goed? Japans A700
gebruik ik een Lancer A6xx: "not the right car for this event"?
Je kan normaal "buy recommended car" kiezen rijdens de wagenkeuze en zo kijken welke eligible zijn. Ik heb die gedaan met een Supra met A700 tune.

ah ja, ik had het al opgelost, bij één van die opdrachten stond er een Lancer X te koop die voldeed aan de vereisten, en waarmee het redelijk simpel was

btw, deze 10/10 game heeft blijkbaar géén animatie voor een cabrio die zijn dak opent/sluit.
ik ben nu net met een bentley aan het cruisen, ik druk op die knop, scherm fade out, en komt terug met dak naar beneden :lol:

lol

8mk8fqtvow3h1.jpg

Bijna 5 miljoen verkochte exemplaren (vorige week) en nog eens 3miljoen gamepass spelers.
Knappe cijfers

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe bij die festival playlist. De wekelijkse challenge met die nissan silvia k's. Drive and own is al getikt dus die heb ik. Gisteren doe ik die drag meet bij de festival er staat participate in 2 drag meets bij het festival, ik doe ze er komt geen vogeltje dat ik ze doe. Er staat doe een road race, ik doe een race ook geen vogeltje dat ik het gedaan heb.....?

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe bij die festival playlist. De wekelijkse challenge met die nissan silvia k's. Drive and own is al getikt dus die heb ik. Gisteren doe ik die drag meet bij de festival er staat participate in 2 drag meets bij het festival, ik doe ze er komt geen vogeltje dat ik ze doe. Er staat doe een road race, ik doe een race ook geen vogeltje dat ik het gedaan heb.....?
Zijn het geen drie sterren halen in drift challenges als tweede taak bij die Nissan Silvia?

Die 3 sterren drift doet ge het best op de Kawazu Nanadaru Loop Bridge. Daar heb ik dat gedaan. Was de enige die gemakkelijk is. Volle gas en meegaan met de bocht tot beneden. Dit gezegd zijnde, zelfs met dedicated drift tunes vind ik dat pure bagger, driften. Ik kan dat gewoon niet op console.

je moet ook niet 1x 3 sterren hebben, je moet gewoon "3 sterren verzamelen in drift events"
dus 3x 1 ster is ook goed, bvb.

Terug
Bovenaan