Mr_Po0L
Social Crew
iTrader:
100% (92/92)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Oud turnhout of Geel
Bij deze stel ik mijn pc te koop,
(Staat ook op een discord)
Voorkeur gaat naar alles in 1x verkopen, ik kan part out doen mits ik voor alles een koper vind maar liever ineens alles weg.
Ik heb alle dozen nog.
Case: fractal design meshify s2 white clear TG Minimum 80 Meeneem 100
PSU: corsair RM1000x 80+ gold Minimum 130 Meeneem 150
moederbord: Z790 aero G (ondersteunt de laatste m.2 technologie) Minimum 160 Meeneem 180
CPU: 13600k (altijd stock gedraaid) Minimum 130 Meeneem 160
Cpu koeler: NZXT kraken z73 white (kun je met CAM software gifs op afspelen) Minimum 130 Meeneem 160
RAM: 32GB Gskill trident Z 5 RGB DDR5 6000mhz (intel xmp preferred) Minimum 100 Meeneem 120
Extra: NZXT lighting kit (strips en controller) Minimum 25 Meeneem 40
De achterkant heeft een fan controller waar alle fans op zitten die je via de BIOS een curve kunt toewijzen
Tbh, CAM software is nice maar de verlichting (fans+led strips van NZXT komen pas echt tot leven met signalRGB)
De meeste facturen zal ik nog wel ergens online kunnen vinden maar een paar van de onderdelen gaan er bijna buiten vallen denk ik.
Minimumprijs voor alles 750
Meeneemprijs voor alles 850
(Staat ook op een discord)
Voorkeur gaat naar alles in 1x verkopen, ik kan part out doen mits ik voor alles een koper vind maar liever ineens alles weg.
Ik heb alle dozen nog.
PSU: corsair RM1000x 80+ gold Minimum 130 Meeneem 150
Extra: NZXT lighting kit (strips en controller) Minimum 25 Meeneem 40
De achterkant heeft een fan controller waar alle fans op zitten die je via de BIOS een curve kunt toewijzen
Tbh, CAM software is nice maar de verlichting (fans+led strips van NZXT komen pas echt tot leven met signalRGB)
De meeste facturen zal ik nog wel ergens online kunnen vinden maar een paar van de onderdelen gaan er bijna buiten vallen denk ik.
Minimumprijs voor alles 750
Meeneemprijs voor alles 850
Bijlagen
Laatst bewerkt: