zwarten
Well-known member
ik krijg de kriebels van die overdreven facial expressions...You can lead a horse to the slachtbank but in this case it did it itself.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik krijg de kriebels van die overdreven facial expressions...You can lead a horse to the slachtbank but in this case it did it itself.
Ik dacht al dat ik de enige was.ik krijg de kriebels van die overdreven facial expressions...
Daar moet ge toch ne serieuze psychopaat voor zijn om zo'n toneelstuk op te voeren terwijl ge goed genoeg weet dat ge gefoefeld hebt met geld bedoeld voor 'haar jongeren'.Ze blijft geven (ok 3 dagen oud maar toch):
![]()
Vanavond brengt VTM zogenaamd bezwarende documenten. Documenten waarop wij nochtans al weken wachten om ze in de rechtbank te behandelen. Mijn proces wordt enkel in de media gevoerd. Perceptie… | Sihame E.
Vanavond brengt VTM zogenaamd bezwarende documenten. Documenten waarop wij nochtans al weken wachten om ze in de rechtbank te behandelen. Mijn proces wordt enkel in de media gevoerd. Perceptie lijkt belangrijker dan de waarheid, en er lijken geen grenzen aan het volgen van een fatsoenlijk proces.www.linkedin.com
Zelfs Vandelanotte waar ze nog mee pocht heeft er blijkbaar ondertussen de brui aan gegeven. Op een gegeven moment worden de brandwonden te pijnlijk, die komt niet toe met een flamigel.
En vloeit daar niets terug vraag ik me af, x kent subsidies toe aan y, y sluist ze door naar privé en bezorgt een deel cash terug aan x. Indien goed toegepast (y moet goed gekozen zijn, niet te slim, wat naïef en overlopen van zelfvertrouwen, x moet sluw en intelligent zijn) een win-win situatie.Kan elke startup 450k krijgen van de regering?
En vloeit daar niets terug vraag ik me af, x kent subsidies toe aan y, y sluist ze door naar privé en bezorgt een deel cash terug aan x. Indien goed toegepast (y moet goed gekozen zijn, niet te slim, wat naïef en overlopen van zelfvertrouwen, x moet sluw en intelligent zijn) een win-win situatie.
maar ik heb wellicht te veel slechte films gezien
ik krijg de kriebels van die overdreven facial expressions...
Ook geluisterd, en vernietigend is echt wel het woord. Zeker voor een podcast die meestal redelijk sec blijft en gewoon 20min extra duiding geeft bij een bepaald onderwerp. Echt afgemaakt tot op de grond. En enorm wraakroepend dat ze mogelijk gewoon haar parlementair loon zou kunnen opstrijken tot 2024.En dan dat arrogant hautain toontje. Soit, ze zal binnenkort wel 2 toonaarden lager zingen.
Podcast van De Standaard is ook wel vernietigend over haar werk als parlementslid en ondernemer.
Heeft men ergens een overzicht van alle ondernemingen etc van Kaouakibi, elke dag lijken er wel nieuwe namen op te duiken? Als ondernemer zou je toch veronderstellen dat er toch een aantal zijn die effectief iets genereren of zijn ze allen afhankelijk van het infuus?
Geloof je dat echt? Gezien die haar laatste uitspraken heeft ze daar toch bitter weinig last van.Ik vraag mij af hoe het met die vrouw gaat aflopen eerlijk gezegd. Nu zo, terecht, publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.
Ge durft toch niet meer buiten komen.
Geloof je dat echt? Gezien die haar laatste uitspraken heeft ze daar toch bitter weinig last van.
En zijt maar zeker dat ze de "het zijn weer de witte mannen die mij er onder willen" kaart zal trekken.
Ik denk dat er meer dan dingen genoeg zijn om haar terecht op te pakken. Ik vind het echter maar van bedenkelijk niveau om haar op deze manier woorden in de mond te leggen. De enige keer dat ze dat heeft gezegd, is naar mijn weten in de context van seksisme. Ik heb iets als dit nog niet van haar gelezen, jij wel?En zijt maar zeker dat ze de "het zijn weer de witte mannen die mij er onder willen" kaart zal trekken.
Ik denk dat er meer dan dingen genoeg zijn om haar terecht op te pakken. Ik vind het echter maar van bedenkelijk niveau om haar op deze manier woorden in de mond te leggen. De enige keer dat ze dat heeft gezegd, is naar mijn weten in de context van seksisme. Ik heb iets als dit nog niet van haar gelezen, jij wel?
Het loopt mank om haar hier te pakken op die verdediging, want die heeft ze nog nooit gevoerd."Het zijn altijd witte mannen" is toch een quote van haar?
Ik leg haar geen woorden in de mond, maar ik ben er zeker van dat ze dat zal zeggen op den duur. Da's mijn persoonlijke mening en daar heb ik nog altijd recht op.
Het loopt mank om haar hier te pakken op die verdediging, want die heeft ze nog nooit gevoerd.
Zoals ik al zeg, is het een uitspraak van haar in de context van seksisme. Nergens anders, voor zover ik weet. Natuurlijk heb je recht op je mening, maar het argument wordt gewoon minder sterk als je met verzinsels komt ipv wat er echt is gebeurd.
Eens geluisterd... amai! Dat is niet gewoon uitbenen, maar volledig atomisering.Podcast van De Standaard is ook wel vernietigend over haar werk als parlementslid en ondernemer.