Fraude El Kaouakibi

Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".
Na al de onmogelijke verhalen die we nu al vn haar gelezen hebben, zou niks mij nog verwonderen.

Maar voor alle duidelijkheid, dat is dus niet waar hé
Ah, ik dacht dat je "humor" hierop gebaseerd was:

Wel maar het vroegere sceptr dusja.

Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".
Na al de onmogelijke verhalen die we nu al vn haar gelezen hebben, zou niks mij nog verwonderen.

dat zou ik dan ook serieus gaan verduidelijken bij de eerste post

Ah, ik dacht dat je "humor" hierop gebaseerd was:

Wel maar het vroegere sceptr dusja.
Tiens, wat is er met Sceptr gebeurd? Dat bestond toch nog niet eens zo lang?

Wat is daar nu de toegevoegde waarde van? Hou die zever eens voor op Zwam aub.

Waarom is er eigenlijk geen deftige rechtse partij in Wallonië terwijl er toch genoeg potentieel is? Kan me moeilijk voorstellen dat er veel rechtsere Walen (zelfs al zijn het liberalen) met volle zin op dat vehikel van de rijken stemmen.
is het niet verboden voor rechtsgezinde Waalse politici om op tv te komen ? Had daar ooit iets van gelezen, het zou in ieder geval een stuk moeilijker zijn om een rechtse Waalse partij te promoten

Dus dan gaan we maar de gekende stigma's boven halen. :unsure:

Uw populistisch argument vind ik eigenlijk wel nog een goed idee hoor, jammer van het echte populisme erbij. Nogmaals, ik kan helemaal akkoord gaan met uw argumenten maar ik vind het taalgebruik niet echt nodig. Straks zitten we hier allemaal te praten als Mac-bc op die manier. Om dan weer maar eens de goeie argumenten te gaan verwerpen omdat het in een overdreven gekleurd taalgebruik uitgedrukt is.

Echt populisme? Wat dacht je van symbolen zijn belangrijk en hypocrisie is een rot die in de kern van onze politiek zit?
Voor een leerkracht seksuele voorlichting kies je best ook geen katholieke priester meer. Dat is geen populisme, dat is rechtlijnigheid.

Voor een minister van Volksgezondheid kies je niet iemand die onvoldoende met zijn of haar gezondheid inzit. Also een suikertaks op light frisdranken, Belgisch absurdisme ten top.
Een minister van Volksgezondheid die een strategische stock mondmaskers verbrand heeft, beloon je overigens ook niet met fractieleiderschap (een extra verloonde functie ten opzichte van gewone parlementsleden).
Iemand uit een partij waarvan een prominent politicus - en van wiens financiële handelen ook het één en ander kan zeggen - ooit de kiezers van Vlaams Belang mestkevers genoemd heeft, zou hij hetzelfde durven zeggen van de man van MdB en diens recente uitspraken?

Een premier waarvan iedereen kon zien dat communicatie niet haar sterkste kant was, tot een beschamend dieptepunt toe in volle crisis, geef je nadien niet nog eens de ministerportefeuille van Buitenlandse zaken ter compensatie.

Rot in de kern.

Dat arrogant hautain toontje en die overdreven gelaatsuitdrukkingen, tenenkrullend.
Je moet een kat een kat noemen, in een interview ofzo spreekt ze zeer vlot en duidelijk. Duidelijk iemand met charisma. En ze ziet er dan nog goed uit ook. Iemand geboren om politicus te worden, of oplichter.

Je moet een kat een kat noemen, in een interview ofzo spreekt ze zeer vlot en duidelijk. Duidelijk iemand met charisma. En ze ziet er dan nog goed uit ook. Iemand geboren om politicus te worden, of oplichter.

Het is wel redelijk ironisch dat ze er een spel van maakt anderen te wijzen op hun privileges.
En dan zelf wel politieke postjes en hopen geld in de schoot geworpen krijgen omdat je vrouw, jong, knap en allochtoon bent.
Om dan zelf met 't geld te gaan lopen.

Het is wel redelijk ironisch dat ze er een spel van maakt anderen te wijzen op hun privileges.
En dan zelf wel politieke postjes en hopen geld in de schoot geworpen krijgen omdat je vrouw, jong, knap en allochtoon bent.
Om dan zelf met 't geld te gaan lopen.
Mijn punt was gewoon dat moest dit schandaal niet bestaan en ze zuiver op de graat zijn het waarschijnlijk een invloedrijke politica was geworden.

Hoeveel ze initieel in de schoot geworpen kreeg weet ik ook niet, ik vermoed dat daar wel enige eigen inbreng door gedrevenheid en talent bij kwam kijken.

Terug
Bovenaan