Fraude El Kaouakibi

Met een partijkaart van de PS.

even serieus: hangt af van de ernst, grootte en voorbedachtheid af. Zal sowieso erg veel teruggevorderd worden, en dan valt het te zien of dat persoonlijk op haar verhaald kan worden. Verbeurdverklaring zie ik ook nog wel gebeuren...

Maar ik ben zeker van een erg lange (procedure)slag en alle truuken uit het grote boek van Sven Mary. Ze heeft 0 schuldinzicht, dus dat kan nog wat worden.

Op het nieuws zeiden ze dat zelfs de bewindvoerster niet eens wist dat de broer van SEK er tewerkgesteld was...

Dat de camera’s ook in JJ House daadwerkelijk gemonitord werden, blijkt uit een incident met een broer van Sihame El Kaouakibi. Die werkte als creative director voor WannaCatch. Hoewel officieel iedereen die in JJ House werkte om 9.00u aanwezig moest zijn op kantoor, kwam hij vaak pas veel later binnen – tot ergernis van zijn collega’s.

Lees meer: https://www.apache.be/2021/02/23/de...imidatie/?sh=3805b5279db1516532222-1192490044 © Apache
23 februari

PAL is het oude Sceptr... neem dat dus maar met een korreltje zout.

Allé, SEK kan weer een nieuwe open brief schrijven voor op de Instagramz: het mandaat van de voorlopige bewindvoerster Moens wordt verlengd. Het verzet van SEK voor de rechtbank van Tongeren is afgewezen.

Laatst bewerkt:
Geen idee of dat allemaal waarheidsgetrouw is, een objectieve schrijfstijl is het alvast niet maar goed, eens doorlezen kan geen kwaad

https://palnws.be/2021/03/de-lange-politieke-armen-van-de-el-kaouakibis/

Business in de VZW's lijkt wel booming en Corona zal dat nog versterken heb ik de indruk, mss moet men niet het concept wijzigen maar de naam: VMW's is een haalbare kaart zou ik zeggen.
Volgens dat artikel zitten we dus met z'n allen extremistische islamorganisaties te financieren met ons belastinggeld? Mooi.

In principe zijn subsidies bedoelt voor taken die de overheid zelf niet kan/wil uitvoeren. Maar als ik zie wat voor organisaties daarmee gaan lopen en wat ze daarmee doen schort er toch iets serieus. Waarom pleit geen enkele partij voor absolute transparantie? Toch eenvoudig: 1 website met alle bedragen per organisatie en een korte omschrijving van de taken gekoppeld met een auditrapport. Laat die audits doen door de degelijke (erkende) auditbedrijven. Koppel daar nog de toekennende partij aan en het zal al wat transparanter zijn.

Volgens dat artikel zitten we dus met z'n allen extremistische islamorganisaties te financieren met ons belastinggeld? Mooi.

In principe zijn subsidies bedoelt voor taken die de overheid zelf niet kan/wil uitvoeren. Maar als ik zie wat voor organisaties daarmee gaan lopen en wat ze daarmee doen schort er toch iets serieus. Waarom pleit geen enkele partij voor absolute transparantie? Toch eenvoudig: 1 website met alle bedragen per organisatie en een korte omschrijving van de taken gekoppeld met een auditrapport. Laat die audits doen door de degelijke (erkende) auditbedrijven. Koppel daar nog de toekennende partij aan en het zal al wat transparanter zijn.
Waarom zijn zo veel mensen zo vlug om te vertrouwen op de meest sketchy nieuwsoutlets die we hebben, terwijl de grotere outlets met argusogen worden bekeken en aan een absurd veel hogere standaard worden onderworpen? Dit is heel twijfelachtige "journalistiek". Zoals Sceptr was. Bijzonder gekleurd ook, en nog niet bijnà op de manier dat je dat van eender welke krant kunt zeggen.

Waarom zijn zo veel mensen zo vlug om te vertrouwen op de meest sketchy nieuwsoutlets die we hebben, terwijl de grotere outlets met argusogen worden bekeken en aan een absurd veel hogere standaard worden onderworpen? Dit is heel twijfelachtige "journalistiek". Zoals Sceptr was. Bijzonder gekleurd ook, en nog niet bijnà op de manier dat je dat van eender welke krant kunt zeggen.
Populisme...

De fraude toont gewoon aan dat we nood hebben aan een andere politiek. Is SEK in fout? Ja! Maar alle schuld op haar schuiven is belachelijk. Ik heb altijd al bewondering gehad voor BDW een rechtlijnig en conservatief politicus, ik vermagerde toen ook, hij ook. Droge humor, leuke tussenkomsten op de televisie. Ik kon het appreciëren. Dit toont gewoon perfect aan hoe politici ons belastingsgeld door ramen en deuren smijten.

Laatst bewerkt:
G
Hoezo?
Zij is toch de fraudeur?

Wss wel ja. Maar als je ziet hoeveel subsidies er naar haar project zijn gevloeid en dat veel hoge Vlaamse industriëlen geld hebben gegeven aan haar projecten. Dit zegt genoeg hoe politici met ons geld omspringen.

G

Wss wel ja. Maar als je ziet hoeveel subsidies er naar haar project zijn gevloeid en dat veel hoge Vlaamse industriëlen geld hebben gegeven aan haar projecten. Dit zegt genoeg hoe politici met ons geld omspringen.
Dat is een andere zaak. Zij hebben voor zover geweten geen schuld in de fraudezaak.

G

Ik heb de zaken waar ik problemen mee heb in het vet gezet. Waarom weer alles op een hoop gooien?

Ik heb de zaken waar ik problemen mee heb in het vet geWaarom weer alles op een hoop gooien?

Akkoord, dat Captains of industry het niet uitvoerig controleren is begrijpelijk, hun bijdrage is uiteindelijk maar een 'peulschil'. Maar ivm politici .. SEK was toch een begeerd persoon in het Antwerpse. Het SEK-schandaal toont echt aan hoe ons politiek systeem in elkaar zit.

Akkoord, dat Captains of industry het niet uitvoerig controleren is begrijpelijk, hun bijdrage is uiteindelijk maar een 'peulschil'. Maar ivm politici .. SEK was toch een begeerd persoon in het Antwerpse. Het SEK-schandaal toont echt aan hoe ons politiek systeem in elkaar zit.
Daar geef ik je geen ongelijk in maar ik vind het dan absurd om dan die industriëlen hun doen en laten daar bij te betrekken om de boel nog wat meer op te blazen.

Dus omdat Sihame horden en sloten aan geld van iedereen losgeweekt krijgt, is het maar normaal dat ze ermee gaat frauderen door het naar haar privé-vennootschappen en privé-investeringen door te sluizen? :oink:

Dus omdat Sihame horden en sloten aan geld van iedereen losgeweekt krijgt, is het maar normaal dat ze ermee gaat frauderen door het naar haar privé-vennootschappen en privé-investeringen door te sluizen? :oink:
Waarom kreeg ze die zo massaal losgeweekt is de vraag, zo interessant zijn die projectjes niet,mss zagen ze in SEK een potentiële businesspartner, toekomstig minister of burgemeester, ....

ik heb eens gekeken wat o.a. LGU doet en dan lijkt dat een uit de hand gelopen hobby, wat mis ik hier vraag ik me al even af eerlijk gezegd.

Terug
Bovenaan