Beiden zijn correct.effe off-topic, maar moet `Een vijftiental topondernemers die in 2017 zo’n 475.000 euro investeerden in een tewerkstellingsproject van Sihame El Kaouakibi, is zijn geld kwijt.` niet `zijn hun geld kwijt.` zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beiden zijn correct.effe off-topic, maar moet `Een vijftiental topondernemers die in 2017 zo’n 475.000 euro investeerden in een tewerkstellingsproject van Sihame El Kaouakibi, is zijn geld kwijt.` niet `zijn hun geld kwijt.` zijn?
Beide, zonder n; grammaticale constructies zijn geen personen.Beiden zijn correct.
Waarom zou ze? Ze heeft daar heel stevige punten gemaakt, die allemaal blijven staan. Zoals ik hier al heb gezet is Let's Go Urban wél heel betekenisvol geweest in de samenleving waar ze zaten. Dat SEH daarmee geld zat te verduisteren kon zij niet weten, maar maakt vooral ook helemaal niks uit voor haar punt of voor waar ze voor ijvert.Het youtube algoritme stuurde deze op mijn pad.
Pijnlijk hoe slecht dat de tand des tijds doorstaan heeft. Dat meisje schaamt zich vast rot.
Ah ja. Smienos. Nog zo'n jukebox vol holle buzz woorden die zichzelf sociaal onderneemster noemt en jarenlang twee handen op 1 buik was met SEK. Toen het doek voor SEK viel, was ze bij de eersten om haar sociale media accounts op te kuisen en alle lovende referenties en prentjes waar ze samen met SEK op stond, te verwijderen om haar reputatie te redden. Maar filmpjes blijven bestaan.Het youtube algoritme stuurde deze op mijn pad.
Pijnlijk hoe slecht dat de tand des tijds doorstaan heeft. Dat meisje schaamt zich vast rot.
Dat klopt, Let's Go Urban op zich is eigenlijk helemaal niet negatief ofzo. Er wordt veel te fel gelinkt tussen SEH en de organisaties waar ze in zat.Waarom zou ze? Ze heeft daar heel stevige punten gemaakt, die allemaal blijven staan. Zoals ik hier al heb gezet is Let's Go Urban wél heel betekenisvol geweest in de samenleving waar ze zaten. Dat SEH daarmee geld zat te verduisteren kon zij niet weten, maar maakt vooral ook helemaal niks uit voor haar punt of voor waar ze voor ijvert.
En eender welk cultureel centrum is ook bedoeld om winst te maken. Maar dat maakt het niet minder een cultureel centrum?"Te fel gelinkt"... Het valt niet te ontkennen dat het merendeel van die organisaties mede als taak hadden de persoonlijke levensstijl van SEK te financieren, vaak zelfs als verborgen hoofdtaak.
Ah, ik zie dat je de Smienos-fiche uit je VB-propagandabak hebt gehaald. Proficiat, maar helaas komt dat weer dichter in de buurt van laster dan van de waarheid.Ah ja. Smienos. Nog zo'n jukebox vol holle buzz woorden die zichzelf sociaal onderneemster noemt en jarenlang twee handen op 1 buik was met SEK. Toen het doek voor SEK viel, was ze bij de eersten om haar sociale media accounts op te kuisen en alle lovende referenties en prentjes waar ze samen met SEK op stond, te verwijderen om haar reputatie te redden. Maar filmpjes blijven bestaan.
Sociale opiniemakers hebben het makkelijk. Net omdat je niet meer bent dan dat, kom je ermee weg om op basis van anekdotes schijn-audits te voeren om problemen aan te kaarten, zoals dit filmpje toont. Pleiten voor structurele verbeteringen, maar als er dan gevraagd wordt, hoe ze dat concreet wil aanpakken, stopt de reikwijdte van haar expertise en wijst ze naar politici.
In wezen zijn dat gesubsidieerde stemmen die voorzetjes geven aan de partijen die goals willen maken.
Ah, de auteur die onderzoek gaat doen voor haar boek, de opiniemaakster die met gedegen kennis debatten aangaat, die problemen aankaart ind e samenleving en die pleit voor structurele verbeteringen op alle plaatsen waar ze kan. Die zegt dat je het heft in handen moeten nemen en zelf ondernemingen opstarten waarmee je je naasten kunt helpen. Die heeft het gemakkelijk, niet degene die langs de zijlijn staat te wijzen wat ze allemaal niét doet.Ah ja. Smienos. Nog zo'n jukebox vol holle buzz woorden die zichzelf sociaal onderneemster noemt en jarenlang twee handen op 1 buik was met SEK. Toen het doek voor SEK viel, was ze bij de eersten om haar sociale media accounts op te kuisen en alle lovende referenties en prentjes waar ze samen met SEK op stond, te verwijderen om haar reputatie te redden. Maar filmpjes blijven bestaan.
Sociale opiniemakers hebben het makkelijk. Net omdat je niet meer bent dan dat, kom je ermee weg om op basis van anekdotes schijn-audits te voeren om problemen aan te kaarten, zoals dit filmpje toont. Pleiten voor structurele verbeteringen, maar als er dan gevraagd wordt, hoe ze dat concreet wil aanpakken, stopt de reikwijdte van haar expertise en wijst ze naar politici.
In wezen zijn dat gesubsidieerde stemmen die voorzetjes geven aan de partijen die goals willen maken.
Het heeft weinig zin om de problemen bij dergelijke opiniemakers/social enterpreneurs vanuit jouw persoonlijke perspectief te framen tot een bepaalde politieke strekking of laster, net omdat het niet beperkt is tot 1 bepaalde strekking.Ah, ik zie dat je de Smienos-fiche uit je VB-propagandabak hebt gehaald. Proficiat, maar helaas komt dat weer dichter in de buurt van laster dan van de waarheid.
Ik heb haar boeken niet gelezen dus daarover kan ik niet oordelen. Ik kan dat wel doen over het complete gebrek aan inhoud dat ze in de VRT studie brengt wanneer ze dan gevraagd wordt hoe ze dat concreet wil aanpakken. Uhm ... hmmm... mond vol tanden ... wijst naar politiek om het op te lossen ... is heel typisch.Ah, de auteur die onderzoek gaat doen voor haar boek, de opiniemaakster die met gedegen kennis debatten aangaat, die problemen aankaart ind e samenleving en die pleit voor structurele verbeteringen op alle plaatsen waar ze kan. Die zegt dat je het heft in handen moeten nemen en zelf ondernemingen opstarten waarmee je je naasten kunt helpen. Die heeft het gemakkelijk, niet degene die langs de zijlijn staat te wijzen wat ze allemaal niét doet.
Ze haalt een valide punt aan, het niveau van het onderwijs in bepaalde scholen is matig tot slecht.Ah, de auteur die onderzoek gaat doen voor haar boek, de opiniemaakster die met gedegen kennis debatten aangaat, die problemen aankaart ind e samenleving en die pleit voor structurele verbeteringen op alle plaatsen waar ze kan. Die zegt dat je het heft in handen moeten nemen en zelf ondernemingen opstarten waarmee je je naasten kunt helpen. Die heeft het gemakkelijk, niet degene die langs de zijlijn staat te wijzen wat ze allemaal niét doet.
Met zo'n post denk ik niet dat jij iemand moet verwijten van vooringenomenheid en partijdigheid hoor.Ze haalt een valide punt aan, het niveau van het onderwijs in bepaalde scholen is matig tot slecht.
MAAR ze zegt er wel niet bij welke reden natuurlijk, terwijl dit even simpel is dan haar statement op zich.
Het zijn overwegend donkere scholen of concentratiescholen die hiermee kampen. De reden daarachter uiteenlopend, sporadisch door de mensen die daar werken.
Maar in alle andere gevallen door het publiek. Als school kan je nog zo hard je best doen, maximaal met die kinderen werken en begeleiden. Maar op een gegeven moment stopt het natuurlijk.
In het filmpje dat ik postte is het ook heel duidelijk, heel haar houding en gedrag. Toen Tom Van Grieken sprak moest ze zich bedwingen om niet t fel met de ogen te rollen, terwijl hij sereen een valide punt aanhaalt. Een waarheid gelijk een koe. Maar als Calvo dan spreekt met wat tedere en lieve woordjes dan glibberde ze bijna van haar stoel af. Nee die vooringenomenheid en gebrek aan onpartijdigheid overheerst. Geen enkel oog voor het debat, de valide standpunten of de waarheden. Nee sorry dan is uw toegevoegde waarde in deze laag.
Ze heeft wel de looks en de flair om in de media te komen, dat moet je haar geven.
Met dat verschil dat ik niet pretendeer de grote expert te zijn op nationale televisie en dat ik ook niet als onafhankelijke opdraaf op nationale televisie. Maar nog het belangrijkste, dat ik niet hoog oploop met een vrouw die kansarme kinderen gebruikt heeft voor haarzelf te verrijken. En dit ook niet doe op nationale televisie voor alle duidelijkheid.Met zo'n post denk ik niet dat jij iemand moet verwijten van vooringenomenheid en partijdigheid hoor.
Met dat verschil dat ik niet pretendeer de grote expert te zijn op nationale televisie en dat ik ook niet als onafhankelijke opdraaf op nationale televisie. Maar nog het belangrijkste, dat ik niet hoog oploop met een vrouw die kansarme kinderen gebruikt heeft voor haarzelf te verrijken. En dit ook niet doe op nationale televisie voor alle duidelijkheid.
Want goed je kan dan wel zeggen dat SEH goed deed voor deze jongeren, dat zij opkwam voor zwakkere en zich hiervoor inzette. Maar dat is natuurlijk altijd een heel zwak gegeven als luxe en decadentie op uw voorhoofd geschreven staat.
Neen, jij probeert gewoon op het internet de slimmerik uit te hangen. Same difference,
Bedankt eh vriend! Als ge nog eens zo een complimenten weetIs dit geen stropop? Voor zover ik zie is MrKendl nog nooit overgenomen als een slimmerik ITT Naciri?